اخبار بازی

کپکام Resident Evil 7 Biohazard Gold Edition را معرفی کرد

کپکام Resident Evil 7 Biohazard Gold Edition را معرفی کرد

شب گذشته کپکام عرضه Resident Evil 7 Gold Edition را تایید کرد. این نسخه از بازی برای PC، PS4 و XboxOne بصورت فیزیکی و دیجیتال به همراه DLC های باقی مانده برای خرید در اختیار قرار می گیرد. همانطور که انتظار می رود Gold edition اعلام شده حاوی تمامی محتوای ارائه شده تا به حال برای بازی است. DLC های عرضه شده Banned Footage vol 1 و Banned footage vol 2 به همراه DLC در راه End of Zoe به همراه بازی اصلی در یک بسته مملو از ترس به علاقه مندان این بازی عرضه می شود. هم چنین بنابر اعلام کپکام DLC رایگان به نام Not a Hero که مدتی تاخیر خورده بود سرانجام در دسترس تمامی صاحبان Resident Evil 7 قرار خواهد گرفت.

End of Zoe قسمتی از داستان وحشتناک Resident Evil 7 است که در آن سرانجام Zoe مشخص می‌شود و شامل دشمنانی جدید در مراحلی باتلاق است. این DLC به ‌صورت مجانی برای دارندگان Gold Edition و Season pass برای دانلود قرار می‌گیرد و خرید آن به‌صورت جداگانه با قیمت 14.99 دلار امکان‌پذیر است.

DLC مجانی Not a Hero بازگشت کریس ردفیلد شخصیت محبوب سری Resident Evil را ترسیم می‌کند. در این داستان که بعد از ماجرای وحشتناک ایتان اتفاق می‌افتد کریس ردفیلد شخصیت اصلی بازی است که با خطراتی نو که در بازی اصلی وجود نداشتند دست‌وپنجه گرم می‌کند. به‌عنوان عضوی از گروه جدید Umbrella کریس و تیمش به‌سرعت نقشه‌ای برای مبارزه با این خطر می‌چینند. آیا کریس می‌تواند بار دیگر به راز پشت این بیماری جدید پی ببرد و به‌سلامت از سیاه‌چاله‌های کارخانه جان به درببرد؟ این نسخه از بازی در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) منتشر خواهد شد.

منبع

 

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 5 =