اخبار بازی بازی ایرانی

گزارش تصویری مراسم روز جهانی برد گیم

روز جهانی برد گیم

تمامی ما گیمرها حداقل در عمر خود یکبار تجربه برد گیم(board game) بازی کردن داشته ایم، بازی هایی همچون راز جنگل یا منوپولی که برای همه ما، بسیار خاطره انگیز بوده اند. امروز به خاطر دعوت مدیریت محترم انستیتو ملی بازیسازی، آقای شهاب کشاورز موفق شدم در مراسمی شرکت کنم که دوباره تجربه بازی های بردی را برای بنده تکرار کرد و به این نتیجه رسیدم که، بازی های بردی مخصوصا برخی عناوین سرشناس خارجی، برخلاف داشتن ظاهری ساده و شاید کسل کننده ، دارای هیجان و جذابیت وصف نشدنی هستند! باید به انستیتو ملی بازیسازی تبریک گفت که این مراسم را به بهترین شکل برگزار کرد تا گیمرها و بازیسازان جوان بتوانند با جدیدترین بورد گیم های خارجی آشنا شده و این دست بازی ها را تجربه کنند.

در این مراسم همچنین فروشگاه اینترنتی گیمی باکس و سایت رومیز در برگزاری این مراسم شکیل و جذاب مشارکت داشتند که جای تقدیر فراوان دارد.

امروز روز جهانی بازی های بردی بود.

تصاویری از برگزاری این مراسم جذاب:

بازی کردن بنده و به همراه آقای شهاب کشاورز مدیر انستیتو ملی بازی سازی و جمعی از دوستان:

بازی Risk:

گزارش تصویری مراسم روز جهانی برد گیم

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

12 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 3 =

  • گزارش نه تنها جامع نبود بلکه کامل هم نبود!
    اگه کسی خودش توی مراسم نبوده باشه تنها برداشتی که از این گزارش می کنه اینه که : “خو یه عده آدم دور هم جمع شدن 2 تا تاس ریختن” 😐
    انستیتو بازی سازی هم بعدا به این جمع اضافه شد و باعث و بانی اصلی و شروع کننده این مراسم بچه های سایت رومیز و کافه برد بودن.
    به نظر میاد مقاله بیشتر به جای اینکه مردم رو با این سرگرمی آشنا و علاقه مند بکنه درحال علاقه زدایی هستش!

    • دوست گرانقدر این گزارش تصویری هست
      چرا برداشت از دیگران میکنید؟ نظر شخصی شما بسیار محترم ولی از طیف گروهی نظرات برمیاد که سایت رومیز و علاقه مندان این سایت سو برداشت اشتباهی رخ داده که بعضا جانب گرایی صرف است. بنده قصد تشکر از این حرکت داشتم که گزارش تصویری رفته ام وگرنه به مانند سایت های دیگر فعال در این زمینه کوچکترین حرکتی صورت نمی دادم. واقعا متاسفم برای برخی افراد که مدام به دنبال برچسب زدنهای خاص می باشند!

  • در سایت خبری gameemag.ir مقاله ای منتشر شد در مورد برگزاری مراسم روز جهانی بازی های رومیزی که نه اسمش درست بود، نه متنش ، نه حتی عکسش!!!
    البته مثل بعضی از فیلمها که “اقتباسی از کتاب …” هستندد، این مقاله هم اقتباسی از این مراسم بود.
    مراسم با همت آقایان امیر سلامتی، امیر آئین و کامبیز سیروس بخت برنامه ریزی، هماهنگی و اجرا شد. البته در مجموع بیش از 30 نفر در انجام این مراسم در مکان های مختلف نقش داشتند.
    مسئولین کافه برد تهران، مسئولین کافه کندوشیراز، مسئولین کافه ماشین تهران، دست اندرکاران سایت های رومیز ، بابازی ، گیمی باکس ، پرسنل انستیتو ملی بازی و خیلی دیگه از دوستان که روزها زحمت کشیدند.
    امیدوارم که خستگی 10 اردیبهشت با انجام عالی و موفق این رویداد از تن همه این عزیزان بیرون آمده باشه و روز به روز در زندگیشان موفق باشند.(این متن نظرات شخصی من می باشد و به هیچ کدام از مراجع فوق مرتبط نمی باشد)

    • منظور جمله بندی شما مفهوم نبود
      بعد ی کم برام سواله که دوستان به چه موردی اعتراض دارن؟؟؟؟؟
      بنده که برگزار کنندگان این مراسم معرفی کردم مشکل کجاست؟؟؟
      و اعضا سایت محترم رومیز به صورت خودجوش اینجا به چه موردی اعتراض دارند؟
      لطفا بدون جبهه گیری بفرمایید تا جوابگو باشیم.
      قصد بنده خبرگذاشتن اصلا نبوده فقط برای تقدیر از این رویداد جذاب،قصد داشتن هرچند کوچک به صورت تصویری تقدیر کنم که انگار برخی دوستان دچار سو برداشت شده اند!

  • بانی اصلی این مراسم سایت رومیز بود و بنیاد ملی بازی، در این کار به رومیز کمک کرد.
    ممنون از گزارش.