اخبار بازی بازی ایرانی

گزارش سومین تجربه بازیساز+تصاویر

گزارش سومین تجربه بازیساز

رویداد تجربه بازیساز یا GDX ،  یکی از سیاست های درست و اصولی اجرا شده در بازیسازی کشور است. این رویداد به صورت ماهیانه با همت انستیتو ملی بازی های رایانه ای برگزار می شود. GDX یا تجربه بازیساز، یک گردهمایی برای بازیسازان و علاقه مندان به بازیسازی است تا بتوانند به صورت ماهیانه دور هم جمع شده و تجربیات خود را در شاخه های مختلف در اختیار هم قرار دهند.در رویداد سوم تجربه بازیساز، میثم قربانی ، به عنوان مجری این برنامه بود.

اولین برنامه سومین تجربه بازیساز، سخنرانی امیرحسین عرفانی با عنوان فعالیت های بین المللی:اهمیت ها و استانداردها بود.این سخنرانی جذاب که حدود یک ساعت و ربع طول کشید با سوالات حضار به پایان رسید. در ادامه این برنامه آقایان ایمان فراصت و صادق کامیار در خصوص تاثیر شتاب دهی بر توسعه سرگرمی و به طور کلی در خصوص استارتاپ برگزار شده توسط مجموعه آی چیتا توضیحاتی ارایه کردند و حضار سوالات خود را مطرح کردند. در ادامه مراسم دورهمی با قدرت حداکثری حضار! برگزار شد. برای اولین بار در این مراسم برد کاریابی قرار گرفت. این ابتکار بدین منظور صورت گرفت تا کسانی که به دنبال نیروی کار هستند یا به دنبال کار مناسب هستند، سریعا بتوانند نیرو جذب کنند یا استخدام تیم یا شرکت موردنظر شوند.

در انتها با حضور آقایان، هادی اسکندری، سعید قلی زاده و وهاب احمد وند سازندگان بازی پروانه، کالبدشکافی بازی پروانه برگزار شد و در آخر این جلسه، با سوال و جواب حضار به اتمام رسید.

در ادامه تصاویری از این مراسم:

ورودی سالن سومین برنامه تجربه بازیساز 

 مجری این مراسم میثم قربانی بود

سخنرانی بسیار جذاب امیرحسین عرفانی، در باب فعالیت های بین الملی اهمیت ها و استانداردها

سخنرانی آقایان ایمان فراصت و صادق کامیار در خصوص استارتاپ آی چیتا

بخش ویژه و همیشگی این مراسم،یعنی پذیرایی!

دورهمی بازیسازان

برد کاریابی و جویندگان کار!

کالبد شکافی بازی پروانه

سایت انستیتو ملی بازیسازی

گزارش سومین تجربه بازیساز

علی ذاکری

علی ذاکری

منتقد - گیمر- بازیساز

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =