اخبار بازی

گیمرها عرضه چندباره بازی Skyrim را بیمه می‌کنند

گیمرها عرضه چندباره بازی Skyrim را بیمه می‌کنند

وی جی مگ: اگرچه عرضه چندباره بازی Skyrim سوژه طنز کاربران و گیمرهای زیادی در سرتاسر دنیا شده حال خود شرکت Bethesda نیز نتوانسته جلوی خود از واکنش به این را موضوع بگیرد. آن‌ها حتی خود در نمایش E3 2018 با این مسئله شوخی کردند و عرضه این اثر نقش‌آفرینی را روی یخچال‌های هوشمند و Alexsa تایید کردند. اما سوال اصلی اینجاست که این ناشر به چه علت به این میزان روی The Elder Scrolls V: Skyrim تمرکز کرده است. تاد هاوارد از این شرکت به سوال پاسخ می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، تاد هاوارد در صحبت با Venturebeat در حین برگزاری همایش GameLab چنین پاسخ داد «میلیون‌ها گیمرها هم‌چنان هر ماه در حال تجربه این بازی هستند. واقعا رقم قابل توجهی هستند اما در مقابل تمامی کاربران اینترنتی خواهان عرضه چندباره بازی Skyrim نیستند. به همین دلیل پاسخ به این مسئله بسیار ساده است. اگر می‌خواهید ما دیگر The Elder Scrolls V: Skyrim را روی پلتفرم جدیدی عرضه نکنیم دست از خریدن آن بردارید.»

نمی‌توان منکر صحبت‌های تاد هاوارد شد. گیمرهای بسیاری هستند که علیرغم ساعت‌ها تجربه این اثر هم‌چنان به دلیل آن هستند تا زمان بیشتری را درون دنیای Skyrim سپری کنند. آن‌ هم مخصوصا که بازی به تازگی از واقعیت مجازی پشتیبانی کرده و برای کنسول Nintendo Switch نیز منتشر شده است

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − چهار =