اخبار بازی

گیمرها هر هفته 800 میلیون ساعت با PS4 بازی می‌کنند

گیمرها هر هفته 800 میلیون ساعت با PS4 بازی می‌کنند

وی جی مگ: امروز سونی مراسمی را در کشور ژاپن برگذار کرد که بر اساس آن اطلاعات بسیار جالبی از کسب و کار Playstation به صورت رسمی منتشر شد.

به گزارش وی جی مگ، رئیس سونی Kenichiro Yoshida برنامه‌های سه سال آینده این شرکت را تشریح کرد، بدین ترتیب می‌توان گفت که آنها حداقل تا پایان ماه مارچ سال 2021 برنامه‌های دقیقی برای بخش بازی و شبکه PSN دارند. این برنامه‌ها بازی‌سازها و همچنین گیمرها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. هدف اصلی نیز در این برنامه روی PS4 قرار داده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده استراتژی اصلی گسترش بیشتر PSN است. این شبکه برای سونی درآمد بسیار خوب ماهانه دارد و بیش از 80 میلیون نفر کاربر فعال به صورت ماهانه در آن حضور دارند.

سونی قصد دارد تا کاربران سرویس Playstation Plus را افزایش دهد. این در حالی است که در آخرین گزارش اعلام شده بود این سرویس 34.2 میلیون کاربر دارد. همچنین آنها قصد دارند تا درگیری گیمر با شبکه PSN را که با ورود آنها به این شبکه اندازه‌گیری می‌شود را افزایش دهند. در آخرین گزارش ارائه شده گیمرهای پلتفرم PS4 هفته‌ای 800 میلیون ساعت به بازی می‌پردازند که آمار فوق‌العاده خوبی است. در راه رسیدن به این آمار بسیار خوب گیمر‌های بیشتری از PS VR، Playstation Now، Playstation Vue و Playstation Music استفاده کردند.

همچنین به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد IP‌ها و بازی‌های انحصاری بیشتری تولید کند. از نظر John Kodera رئیس بخش سرگرمی سونی، این هدف صرفا به معنی ساخت و معرفی IPهای جدید نیست بلکه آنها باید از پتانسیل IPهای موجود نیز استفاده کنند. سونی قصد دارد تا از تمامی پتانسیل IPهای موجود خود استفاده کند.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =