اخبار بازی

یک نینجا و نیم میلیون نفر

یک نینجا و نیم میلیون نفر

شاید تیتر خبر عجیب باشد ولی یک نینجا و نیم میلیون نفر فالوور که با او براحتی جابجا شدند. همانطور که خبر دارید بزرگترین استریمر دنیا یعنی Ninja با کوچ از Twitch به Mixer حدود 500هزار نفر از فالوورهایش را هم به Mixer آورد. رقمی که در برابر تعداد فالوورهای بالای او در توییچ که 10 میلیون نفر هستند کم است ولی برای شروع و در عرض چند روز یک دست آورد بسیار بزرگ محسوب می شود.

وی جی مگ: به نظر میرسه که نینجا دقیقا میداند که میکسر به چه چیزی احتیاج دارد تا بتواند یک رقیب جدی در برابر توییچ باشد و این شبکه بزرگ استریم را به چالش بکشد. محبوبیت نینجا بیشتر به خاطر بازی Fortnite است و وی با عقد قراردادی اختصاصی با Microsoft قرار است فقط و فقط در شبکه استریم این کمپانی یعنی Mixer فعالیت کند و استریم کند.

نینجا تا به اینجا حدود 640 هزار نفر فالوور در میکسر به دست آورده که در حال زیاد شدن هم هستند و تا به حال 3.8 میلیون از ویدئوهایش بازدید شده. شاید بسیاری حرکت نینجا را یک ریسک بزرگ برای وی به حساب بیاورند ولی باید منتظر آینده بود. به نظر می رسد برای رقبای نینجا این اتفاق آنچنان بد نبوده و شاید بتوانند بخشی از طرفداران وی را به شمت خود بکشانند.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − هفت =