اخبار بازی

نوع جدیدی از بازی ها برای Wii U در راه است

نوع جدیدی از بازی ها برای Wii U در راه است 1

Nintendo  در E3 امسال چیز زیادی برای غافل گیری نداشت  و  Satoru Iwata (مدیر عامل Nintendo  ) هم دلیل این کار را این چنین  می گوید که “طرفداران بازی ها بیشتر مشتاق بازی هایی هستند که از قدیم بودند.” البته بازی های جدیدی از نینتندو عرضه خواهد شد ولی در Nintendo Direct بحث شده بود،که “نوع جدیدی از بازی ها” در راه است.

در جلسه ای که با سرمایه گزاران برگزار شده بود،آقای Iwata در مورد بازی های مخفی صحبت کرد و توضیح داد که چرا تا الان در باره ی آن ها صحبت نکرده است.

  Satoru Iwata در این باره گفت:

وقتی می خواهی بازی ها جدیدی را معرفی کنید،نباید بین  زمان معرفی اولیه و تاریخ انتشارش خیلی فاصله باشد، زیرا این باعث می شود بر بازار تاثیر گذاری بیشتری داشته باشیم و همچنین شانس محصولات مشابه و عنوان های دیگر رقبا را کم تر می کند.ما بر روی انواع جدیدی از بازی ها کار می کنیم ولی می خواهیم زمانی بازی ها را معرفی کنیم که  نزدیک به تاریخ انتشارشان باشد.

برای مثال وقتی ‘Wii Sports’ به عنوان یک بازی حرکتی  برای کنسول Wii آمد، هنوز بعضی ها کامل درک نکرده بودند که می توان با ریموت Wii بازی های حرکتی انجام داد.برای Wii U نیز،اول از همه ما در تلاشیم تا طرفدارانمان را خشنود کنیم البته  با سورپرایز هایی که در آینده خواهید دید.

فرنود محبوبی

فرنود محبوبی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 9 =