اخبار بازی

شکست قهرمان هفت دوره Tetris از گیمر 16 ساله !

شکست قهرمان هفت دوره Tetris از گیمر 16 ساله !

وی جی مگ: در جریان آخرین مسابقات Tetris یک گیمر 16 ساله موفق به شکست قهرمان هفت دوره Tetris شد. اتفاقی که به شکل ویژه‌ای از سوی رسانه‌های مختلف پوشش داده شده. این در حالی است که طی سال‌های اخیر معمولا مسابقات ورزش‌های الکترونیک بیشتر توجه خود را به بازی‌های جدید متمایل کرده اما همچنان مسابقات Tetris با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در جریان آخرین دور مسابقات Portland Retro Gaming Expo که طی هفته جاری برگزار شد، Jonas Neubauer قهرمان هفت دوره Tetris در مقابل Joseph Saelee قرار گرفت و نهایتا در مسابقه آخر هر سه دور را شکست خورد.

جالب است بدانید که Joseph Saelee به خصوص در جریان مسابقه سوم و آخری که با قهرمان هفت دوره Tetris یعنی Jonas Neubauer برگزار کرد، توانست به شکل غیرمنتظره‌ای حریف خود را شکست دهد و اولین قهرمانی‌اش را به عنوان یک شرکت کننده ناشناس جشن بگیرد.

مجموعا تمامی سه دور برگزار شده از جریان مسابقات بازی Tetris به عنوان فینال این رقابت‌ها با مراسم‌های قبل و بعد چیزی حدود سه ساعت طول کشید. مسابقه‌ای که توانست از طریق پخش آنلاین نیز مخاطب‌های بسیاری را جذب خود کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − پنج =