اخبار بازی گیم پلی

24 دقیقه گیم پلی از عنوان NieR: Automata منتشر شد

24 دقیقه گیم پلی از عنوان NieR: Automata منتشر شد 1

طبق لایو استریمی از شرکت Square Enix، بیست و چهار دقیقه گیم پلی از عنوان NieR: Automata همراه با جزییاتی از نسخه PS4 Pro این بازی منتشر شد.

جزییات نسخه PS4 Pro:

عنوان NieR: Automata در نسخه PS4 با رزولوشن 900*1600 اجرا میشود و در شما می توانید نسخه PS4 Pro را با رزولوشن 1080*1920 بازی کنید.

نسخه PS4 Pro دارای motion blur خواهد بود. افزایش صافی در لبه های بافت ها و احساس طراوت در مبارزات. نسخه PS4 Pro همچنین دارای اتمسفری غنی تری است از فیلترهای نور خورشید بین درختان گرفته، تا گرد و غباری که در هوا وجود دارد. هر خطی از نور خورشید با شدت بیشتری کشیده شده است.

سایه ها در نسخه PS4 Pro بسیار دقیق و ظریف است.

همچنین سازندگان Nier همکاری نزدیکی با سازندگان بازی‌های دیگر داشتند. شما در قسمت داستانی بازی می توانید شمشیر Engine Blade را که، شمشیر شخصیت Noctis در عنوان Final Fantasy XV است را انتخاب کنید.

NieR: Automata همچنین با بازی ها Phantasy Star Online 2 و Monster Hunter Frontier Z همکاری می کند. تجهیزات NieR: Automata در بازی Phantasy Star Online 2 نیر وجود خواهد داشت و اسلحه ها و زره های عنوان NieR: Automata در بازی Monster Hunter Frontier Z نیز وجود خواهد داشت.

و بالاخره، کمپانی Square Enix قرار است کتاب راهنمای تصویری بازی را 23 فوریه در ژاپن عرضه کند.همان روزی که بازی در ژاپن عرضه میشود. و کمپانی Kadokawa قرار است کتابی در مورد راهنمایی جمع آوری مواد و خرید درون بازی را در اواخر ماه مارس منتشر کند.

عنوان NieR: Automata قرار است 23 فوریه برای پلتفرم PS4 در ژاپن عرضه شود و همچنین 7 مارس در آمریکای شمالی و 10 مارس در اروپا برای پلتفرم های PC و PS4 عرضه میشود.

منبع

برچسب‌هاNieR Automata pc PS4 Square Enix
ابراهیم نجف پور

ابراهیم نجف پور

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =