اخبار بازی

امضای قرارداد همکاری 1.1 میلیارد دلاری 2K Sports و NBA

امضای قرارداد همکاری 1.1 میلیارد دلاری 2K Sports و NBA

وی جی مگ: با وجود نگرانی‌هایی که از اضافه شدن پرداخت درون برنامه‌ای به مجموعه NBA 2K شکل گرفته بود اما این سری همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و فعلا به عنوان مقصد اول علاقه‌مندان به بسکتبال شناخته می‌شود. در همین راستا شاهد امضای قراداد همکاری 1.1 میلیارد دلاری 2K Sports و NBA برای ساخت قسمت‌های بعدی این مجموعه هستیم.

به گزارش وی جی مگ، طبق اعلام رسمی 2K Sports و NBA به همراه اتحادیه بازیکن‌های بسکتبال ملی آمریکا، طرفین برای ادامه همکاری خود به مدت هفت سال و مبلغ 1.1 میلیارد دلار به توافق رسیده‌اند که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای همکاری بازی‌های ورزشی شناخته می‌شود.

برای سال‌هاست که شاهد عرضه قسمت‌های مختلف مجموعه بازی NBA 2K هستیم و تاکنون 86 میلیون نسخه از این سری بازی به فروش رسیده و البته NBA 2K19 به عنوان آخرین قسمت آن نیز به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و روی تمامی پلتفرم‌ها و البته Nintendo Switch در دسترس است.

استراس زلنیک مدیرعامل Take Two در همین راستا اعلام کرده که این بزرگ‌ترین قراداد همکاری میان 2K Sports و NBA است و مطمئنا هر دو طرف آن در آینده استفاده و سود زیادی را به این واسطه دریافت خواهند کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =