اخبار بازی

نظر ناشر Red Dead Redemption در مورد Battle Royale

نظر ناشر Red Dead Redemption در مورد Battle Royale

وی جی مگ: موفقیت Battle Royal با عناوینی چون PUBG و Fortnite برکسی پوشیده نبوده و باعث شده حتی ناشر بزرگی مانند EA مایل شود چنین بخشی را در یکی از بزرگ‌ترین عناوین خود یعنی BattleField پیاده‌سازی کند. حال جالب است بدانیم نظر شرکت Take Two ناشر Red Dead Redemption در مورد Battle Royale چگونه است؟

به گزارش وی جی مگ، شرکت Take Two به تازگی گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود را منتشر کرده که در این جلسه، مدیر این شرکت آقای Strauss Zelnick، واکنش صورت گرفته به بخش Battle Royal بازی‌ها را بسیار جالب دانست و افزود اگر قرار باشد این حالت در با‌زی‌های این شرکت نیز پیاده‌سازی شود، مدل خاص خود را خواهد داشت.

« از اینکه می‌بینم شخصی در کار خود موفق شده برایم بسیار جالب است و ما از وضعیت رقیبان خود در این صنعت آگاه هستیم. اما هدف‌مان همواره این بوده که تا جایی که ممکن است در ساخته‌های خود خلاقیت و نوآوری داشته باشیم. بعضی عناوین مشابه به بازی‌های دیگر که حتی ممکن است کیفیت خوبی داشته باشند، هیچ‌گاه نوآوری خاصی را به دنبال ندارند.»

برای مثال می‌توانم به ساخت Red Dead Redemption اشاره کنم. بسیاری معتقد بودند که دیگر سبک وسترن در بازار جواب نمی‌دهد. مدت زمان طولانی نیز بود که یک بازی با کیفیت مطلوب با تم وسترن منتشر نشده بود. اما راکستار با خلاقیت خود ریسک بزرگی را به جان خرید و نتیجه کار نیز فوق‌العاده عالی بود.»

Zelnick در پاسخ به این نکته که اگر هواداران به دنبال تجربه مشابه‌ای همانند PUBG هستند، پاسخ داد این شرکت آن را برای‌شان فراهم خواهد کرد « ما این بازی را تجربه کرده و از آن‌چه درون آن جریان دارد با خبر هستیم. این وظیفه و شغل ماست همان چیزی که مصرف‌کننده از ما می‌خواهد برایش مهیا کنیم.»

نظر ناشر Red Dead Redemption در مورد Battle Royale

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 11 =