اخبار بازی

علاقه Square Enix به ساخت قسمتی از Final Fantasy توسط کارگردان Nier

علاقه Square Enix به ساخت قسمتی از Final Fantasy توسط کارگردان Nier

تهیه کننده اجرایی شرکت Square Enix آقای Yosuke Saito، در گفتگویی با wowjapan اظهار کرده است که دوست دارد کارگردان عنوان موفق Nier: Automata یعنی آقای Yoko Taro را در نقش کاگردانی یک بازی از مجموعه Final Fantasy ببیند.

Yosuke Saito می‌گوید که «من واقعا دوست دارم ببینم که آیا Yoko Taro مایل هست تا بر روی عنوانی از Final Fantasy کار کند. عناوین وی حس عجیب و در عین حال آشنایی دارند. شخصیت اصلی بازی های او نیز اغلب افرادی عجیب و طردشده هستند.» Yoko Taro هم در قسمتی از جواب می‌گوید «اگر قرار باشد برروی چنین عنوانی کار کنم باید بودجه بزرگی پشت بازی باشد.»

افرادی که کارهای Yoko Taro در این صنعت دنبال می‌کنند از این موضوع واقف هستند که او حاضر است تقریبا روی هر پروژه ای که پول خوبی برایش پرداخت شود کار کند. بنابراین مسئله کارگردانی عنوانی از Final Fantasy هم بیشتر مربوط به بخش مالی آن است. البته هنوز به‌صورت جدی مشخص نیست که Yoko Taro کارگردانی چنین عنوانی انجام را می‌دهد. بازی Nier: Automata از نظر فروش فراتر از حد انتظارات عمل کرد و حالا Square Enix نیز آن را فرنچایزی مطمئن می‌داند. کار کردن برروی داستان‌های Nier نقطه عطف دوران کاریYoko Taro بوده و حال باید ببینیم که او حاضر می‌شود روی پروژه جدیدی کار کند.

از طرف دیگر، بستگی دارد که شرکت Square Enix تا چه اندازه حاضر است برای کار کردن Yoko Taro روی Final Fantasy به وی بپردازد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − پنج =