اخبار بازی

بازی جدید Evil Dead در حال ساخت است

بازی جدید Evil Dead در حال ساخت است

وی جی مگ: کنسل شدن سریال Ash vs. Evil Dead توسط شبکه Starz در سال جاری بسیاری از طرفداران این مجموعه را ناامید کرد. مدتی پس از آن ستاره این مجموعه بروس کمپل اعلام کرد که اره برقی خود را آویزان و دیگر برای ایفای نقش Ash Williams باز نخواهد گشت. اما به نظر می‌رسد هم‌چنان یک وظیفه دیگر مبنی بر صداپیشگی و انجام موشن کپچر احتمالی را باید انجام دهد زیرا براساس اطلاعات منتشر شده بازی جدید Evil Dead در حال ساخت است.

به گزارش وی جی مگ، و به نقل Bloody Disgusting اعلام شد بازی جدید Evil Dead در حال ساخت است و باری دیگر بروس کمپل برای ایفای نقش Ash Williams باز می‌گردد. پس از سال‌ها غیبت این اولین بار خواهد بود که براساس فرنچایز ترسناک و محبوب Evil Dead بازی جدیدی در حال توسعه است. کمپل خود درباره این موضوع توضیح می‌دهد «من تعهدات قبلی دارم که باید به آن‌ها عمل کنم. نسخه جدیدی از بازی‌های مجموعه Evil Dead در حال توسعه است و من هم نقش Ash را ایفا خواهم کرد زیرا نمی‌خواهم شخص دیگری این کار را انجام دهد.»

البته باید به این نکته هم توجه کرد که در حال حاضر هیچ گونه جزئیاتی در خصوص توسعه نسخه جدیدی این بازی منتشر نشده است. نه اسمی از ناشر این اثر به زبان آمده و نه مشخص شده چه استودیوی وظیفه توسعه آن را برعهده دارد. با این حال بازگشت Evil Dead به بازی‌های ویدئویی بهترین نکته محسوب می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 2 =