اخبار بازی

بازی جدید Lord of the Rings در حال ساخت است

بازی جدید Lord of the Rings در حال ساخت است

وی جی مگ: شرکت Athlon Games بازی جدید Lord of the Rings را در حال ساخت دارد. این شرکت که به عنوان بخشی از Leyou Technologies محسوب می‌شود قرارداد بلند مدتی را برای ساخت و نشر اثر جدیدی از Lord of the Rings که در Middle-earth جریان خواهد داشت امضا کرده است.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت با استودیو توسعه‌دهنده دیگری که تاکنون معرفی نشده برای ساخت بازی جدید Lord of the Rings همکاری خواهد کرد. این پروژه یک بازی آنلاین بوده که قرار است داستان آن پیش از سه‌گانه‌ کتاب‌های تالکین روایت شود. در ماه می گذشته بود که Athlon Games به عنوان واحد نشر شرکت Leyou Technologies معرفی شد. این شرکت چینی مالک استودیو Digital Extremes (سازنده Warframe) و استودیو بریتانیایی Splash Damage (سازنده بخش چندنفره بازی Gears of War 4) است. Athlon Games خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده و ناشر عناوین رایگان برای PC و کنسول‌ها معرفی می‌کند و توسط دیو میلر که سابقه کار در WB Games را دارد اداره می‌شود.

میلر در همین خصوص اظهار کرد «این یک فرصت منحصر به فرد است تا با کار روی پروژه Middle-earth، تجربه‌ای کاملا جدید را برای طرفداران اثر برجسته فانتزی جی.آر.آر تالکین فراهم کنیم و بسیار مهیج هستیم تا روحی مجدد به پیکر بازی‌های Lord of the Rings ببخشیم. Athlon Games در تلاش است تا عناوین AAA را تولید کند که پلیرها برای سال‌ها آن را تجربه کنند.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 18 =