اخبار بازی

بازی جدید سازندگان Hellblade به‌زودی معرفی می‌شود ؟

بازی جدید سازندگان Hellblade به‌زودی معرفی می‌شود ؟

وی جی مگ: آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی برند Xbox به تازگی دیداری با استودیو Ninja Theory داشته است. اگرچه هیچ گونه جزئیاتی در خصوص این دیدار به اشتراک گذاشته نشد اما این سوال در ذهن تداعی می‌شود آیا به زودی شاهد معرفی بازی جدید سازندگان Hellblade خواهیم بود ؟

به گزارش وی جی مگ، باید به این نکته نیز اشاره کرد استودیو Ninja Theory عنوان بسیار خوش‌ساخت Hellblade: Senua’s Sacrifice را در سال 2017 برای دو پلتفرم PC و PS4 عرضه کرد و چند ماه قبل نیز این اثر برای کاربران Xbox One در دسترس قرار گرفت. همین نکته باعث می‌شود تا به سختی بتوان متصور شد این توسعه‌دهنده به این زودی و ظرف تنها چند ماه برای رونمایی و معرفی از بازی جدید خود آماده شده باشد.

در هر صورت لازم به یادآوری است رویداد X018 در تاریخ 10 نوامبر برگزار می‌شود و شاید در این رویداد شاهد معرفی اولیه از بازی جدید سازندگان Hellblade باشیم که در E3 2018 اعلام شد توسط مایکروسافت خریداری شده‌اند. هم‌نین آرون گرینبرگ در پاسخ به یکی از طرفداران، اشاراتی نیز به عنوان Enslavel دیگر ساخته Ninja Theory داشت و خاطرات آن را به نوعی زنده کرد. شاید بازی جدید Ninja Theory که برای پلتفرم‌های مایکروسافت توسعه می‌یابد شباهت‌هایی با عنوان مذکور داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + شانزده =