اخبار بازی

هنوز تمامی هواپیماهای Ace Combat 7 به نمایش در نیامده

هنوز تمامی هواپیماهای Ace Combat 7 به نمایش در نیامده

وی جی مگ: مجموعه بازی Ace Combat همواره به واسطه وجود طیف متنوع و فراوانی از جنگنده‌ها، هواپیما‌های چندکاره و جنگی شناخته می‌شود. همین موضوع برای نسخه هفتم از این سری هم صدق کرده اما اکنون اعلام شد هنوز از تمامی هواپیماهای Ace Combat 7 رونمایی نشده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی تاکنون لاین‌آب بزرگی از هواپیماهای متعدد برای Ace Combat 7: Skies Unknown معرفی شده کاملا طبیعی است که شرکت Bandai Namco مدعی شود هنوز موارد بیشتری برای این اثر وجود دارند که تاکنون حرفی از آن‌ها زده نشده است. در همین خصوص وبسایت Dualshockers از تهیه‌کننده سری کازوتوکی کونو سوال پرسید و او تایید کرد هنوز تمامی هواپیماهای Ace Combat 7 معرفی نشده و موارد بیشتری در بازی وجود خواهند داشت. البته جزئیاتی از تعداد موارد معرفی نشده در اختیار گذاشته نشد اما کونو توضیح داد که چگونه لاین‌آپ هواپیماهای طراحی شده در بازی انتخاب شده است. «برای بازی Ace Combat 7، ما مدل‌های سه‌بعدی هر هواپیما را از پایه طراحی کردیم که کاری زمان‌بر و با حجم کاری زیاد بود.

ما سعی کردیم به خواسته طرفداران گوش دهیم و توجه کنیم کدام یک از هواپیما‌ها برای آن‌ها محبوبیت بیشتری دارد. آن‌ها را اولویت‌بندی کرده و تا جایی که ممکن بود در بازی پیاده‌سازی کردیم.» بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در تاریخ 18 ژانویه 2019 (28 دی 97) برای XBOX ONE و PS4  عرضه شده در حالی که پلیرهای PC مجبور هستند اندکی بیشتر منتظر مانده تا بتوانند بازی را در تاریخ 1 فوریه 2019 (12 بهمن 97) تجربه نمایند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 9 =