اخبار بازی

پشتیبانی Ace Combat 7 از وضوح تصویر 8K روی PC

پشتیبانی Ace Combat 7 از وضوح تصویر 8K

وی جی مگ: امروز شرکت Nvidia یک ویدئو از بازی در دست توسعه شرکت Bandai Namco منتشر کرد یعنی بازی Ace Combat 7 Skies Unknown. این ویدئو با توضیحات تهیه‌کننده این بازی یعنی Kazutoki Kono شروع می‌شود و در مورد کیفیت بازی صحبت می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، این توضیحات در مورد چیزهای جدید در این بازی مانند آسمان‌ها و روایت داستان از دو دید مختلف است. اطلاعتی در مورد نسخه PC این بازی به دست آمد که نرخ فریم در این نسخه قفل شده نیست و می‌توانید هر قطره آب را در بازی ببینید.

یکی از ویژگی‌های جالب نسخه PC بازی Ace Combat 7 Skies Unknown این است که می‌توانید وضوح تصویر بازی را تا 200 درصد افزایش دهید. یعنی اینکه اگر یک کامپیوتر بسیار قدرتمند دارید که می‌تواند بازی را با وضوح تصویر 4K اجرا کند، می‌توانید وضوح تصویر را تا 8K رندر کنید که کیفیت بسیار بالایی است. باید بگوییم که برای اجرای بازی با وضوح تصویر 8K به یک تلویزیون یا مانیتور که از وضوح تصویر 8K پشتیبانی می‌کند نیاز دارید.

بازی Ace Combat Skies Unknown در تاریخ 18 ژانویه سال 2019 برای کنسول‌های PS4 و Xbox one منتشر می‌شود و نسخه PC آن در تاریخ 1 فوریه از طریق Steam منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 13 =