اخبار بازی

نسخه بهبود یافته Age of Empires و Rise of Nations برای Xbox One عرضه می‌شود

نسخه بهبود یافته Age of Empires و Rise of Nations برای Xbox One عرضه می‌شود

وی جی مگ: ظاهرا شاهد عرضه نسخه بهبود یافته Age of Empires و Rise of Nations برای Xbox One خواهیم بود. اگرچه اکنون برند گیم مایکروسافت با Xbox شناخته می‌شود اما در گذشته این کمپانی ناشر بازی‌های بزرگی بوده که تعدادی از آن‌ها جز بهترین آثار ساخته شده در تاریخ به شمار می‌روند. Age of Empires و Rise of Nations جز این موارد محسوب می‌شوند که چندی پیش تحت عنوان Definitive Edition برای پلتفرم PC بازنشر شدند.

به گزارش وی جی مگ، شواهد نشان می‌دهند این دو بازی که تحت عناوین Age of Empires: Definitive Edition و Rise of Nations: Definitive Edition شناخته می‌شوند برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز منتشر خواهند شد. براساس اطلاعات یافت شده توسط کاربران دو فروم Reddit و ResetEra نسخه بهبود یافته Age of Empires و Rise of Nations در Xbox Store لیست شدند. اگرچه اکنون خبری از این دو بازی در استور ذکر شده نیست اما اسکرین‌شاتی از آن‌ها تهیه شده تا این ادعا را ثابت کند.

ممکن است این دو بازی جز مواردی باشد که برای رویداد X018 آماده شده و قرار است در آن رونمایی شوند. رویدادی که از تاریخ 10 نوامبر شروع خواهد شد. باید تا آن زمان صبر کرده و منتظر انتشار اخبار و اطلاعات رسمی از سوی مایکروسافت ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + 16 =