اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از بازی Bully 2

وی جی مگ: ماه گذشته کمپانی Pinewood Studios که عمدتا به واسطه ساخت فیلم و سریال شناخته می‌شود و در تولید بازی‌های ویدئویی نیز نقش دارد در حال استخدام افراد جدیدی برای یک پروژه بود که نشانه‌های آن حاکی از بازی Bully 2 بودند.

به گزارش وی جی مگ، براساس این لیست که هم‌اکنون منقضی شده Pinewood Studios به دنبال “صدای یک فرد مذکر جوان آلمانی/ هلندی/ اسکاندیناوی برای پروژه یک بازی ویدئویی به زبان انگلیسی” است. اگر بخواهیم به جزئیات دقیق‌تری اشاره کنیم این لیست اگهی استخدام به دنبال جذب فردی برای یک شخصیت “قلدر در مدرسه” در بازه سنی 13 الی 17 سال است. این شخصیت دوست کاراکتر اصلی در مدرسه بوده اما “رابطه آن‌ها چندان دوستانه نبوده، زیرا از آن جایی که این شخصیت ممکل فردی قلدر است همواره با جک‌هایش موجب تمسخر دوستش می‌شود”.

سایر افراد قلدر حاضر در مدرسه نیز پس از شوخی‌ها به اذیت و آزار شخصیت اصلی می‌پردازند و روز او را خراب می‌کنند. چنان‌چه هنوز قانع نشده‌اید این شواهد نشانه‌هایی جدید از بازی Bully 2 است متنی از دیالوگ‌های بین چند شخصیت به دست آمده که نشان می‌دهد افرادی در حال تمسخر و اذیت و آزار شخصی در مدرسه هستند. در قسمتی دیگر از متن هم شخصیت اصلی در حال صحبت با پدرش است و به او اطمینان می‌دهد که دیگر شخصی او را در مدرسه اذیت نمی‌کند و از کتک زدن یک فرد قلدر در مدرسه نیز برایش می‌گوید.

تمامی این موارد اگر به ساخت Bully 2 اشاره نمی‌کنند باید مرتبط به اثری باشند که شباهت بسیاری به این بازی دارد. با این حال باید توجه کرد در چند سال اخیر عناوین چندان زیاد و قابل توجهی که مشابه به Bully باشند ساخته و عرضه نشده است. در ماه اکتبر نیز سرنخ‌های دیگری توسط Pinewood Studios به دست آمده بود که باز هم به نوعی به ساخت Bully 2 توسط Rockstar اشاره می‌کردند. با این حال مسئول انتخاب بازیگران این پروژه تاکید کرده بود این پروژه هیچ ارتباطی به دنباله Bully ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 11 =