اخبار بازی

روایت Bioware از داستان‌گویی در ساختار چندنفره Anthem

داستان‌گویی در ساختار چندنفره Anthem

وی جی مگ: اطلاعات زیادی از بازی Anthem منتشر شده است و می‌دانیم که این بازی با سایر عناوین Bioware متفاوت است. بازی‌های این استودیو روی خط داستانی تمرکز دارند و بازی Anthem به صورت آنلاین چند نفره است ولی آنلاین بودن این بازی به این معنی نیست که Bioware روی بخش داستانی تمرکز ندارد.

به گزارش وی جی مگ، تهیه کننده اجرایی بازی یعنی Mark Darrah که اطلاعت زیادی از این بازی منتشر کرده و به سوال‌های طرفداران پاسخ می‌داده، در مصاحبه‌ای با US Gamer گفت که این بازی روی بخش Multiplayer تمرکز دارد ولی با این حال روی بخش داستانی بازی تاکید دارد.

Mark Darrah در این مصاحبه گفت: «من فکر می‌کنم چیزی که مردم در مورد بازی Anthem باید درک کنند این است که با وجود تفاوت بسیار زیاد این بازی با سایر بازی‌های Bioware، هنوز هم خط داستانی بازی بسیار مهم است و هنوز هم در مورد کارکترها و شناخت مردم است و روشی که ما داستان بازی را تعریف می‌کنیم جدید است که به آن «Our World, My Story» می‌گوییم که به معنای «دنیای ما، داستان من» است. دنیای این بازی به صورت مشترک با سایر پلیرها است و اتفاقات داستانی در آن رخ می‌دهد. وقتی که نوبت به بخش داستانی شما می‌رسد، آن به صورت شخصی برای شما روایت می‌شود.»

تهیه کننده بازی Anthem صحبت‌هایی در مورد بازی Anthem کرد که چگونه بخش Multiplayer را در این بازی گنجانده‌اند و در همین حال خط داستانی نیز در بازی وجود دارد، چیزی که تاکنون ساخته نشده است.

Mike Gamble گفت: «این یکی از سختی‌های ساخت بازی بود. این بازی مانند یک بازی Multiplayer است که بخش co-op در آن گنجانده شده است و در همین حال می‌تواند خط داستانی را برای شما تعریف کند. این کار سختی بود و به نظر من، ما توانسته‌ایم به خوبی این کار را انجام دهیم و نیازمند طراحی دقیقی از ابتدا و انتها داشت.»

به نظر می‌رسد که بازی Anthem به دو بخش تقسیم شده باشد و تصمیم‌های پلیر می‌تواند در روند بازی تاثیرگذار باشد. بازی Anthem در 22 فوریه سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 17 =