اخبار بازی

احتمال عرضه Apex Legends برای Nintendo Switch وجود دارد

احتمال عرضه Apex Legends برای Nintendo Switch وجود دارد

وی جی مگ: عنوان Apex Legends در حال حاضر داغ‌ترین اثر دنیای بازی محسوب می‌شود که هفته گذشته توسط Respawn و EA منتشر شد. این اثر بتل رویال به صورت رایگان برای سه پلتفرم اصلی در دسترس قرار گرفته است. با این حال احتمال انتشار بازی Apex Legends برای Nintendo Switch هم وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو سازنده بازی یعنی Respawn در گفتگو با وبسایت EuroGamer از علاقه‌اش برای عرضه Apex Legends برای Nintendo Switch خبر داد و برای وقوع آن ابراز امیدواری کرد. البته سازندگان بازی تاکید کردند هم‌اکنون هیچ چیزی مورد تایید قرار نگرفته است. با این حال بسیار جای امیدواری دارد که Respawn احتمال انتشار این نسخه را در نظر می‌گیرد و حتی می‌تواند کار ساخت آن را به یک استودیو تردپارتی محول کند.

البته شاید محدودیت‌های سخت‌افراری کنسول Nintendo Switch سازندگان Apex Legends را برای عرضه بازی روی پلتفرم مورد بحث دچار مشکل کند. اما نباید فراموش کرد بازی Apex Legends روی انجین اصلاح شده Valve با نام Source Engine اجرا می‌شود و بنابراین توسعه و اجرای آن روی کنسول هیبریدی نینتندو هم امری امکان‌پذیر خواهد بود.

علاوه‌بر Switch، استودیو Respawn برای انتشار ساخته بتل رویال خود روی پلتفرم‌های موبایل هم ابراز امیدواری کرد. چرا که بازار موبایل بستری بسیار پر سود را برای عناوین مختلف مهیا می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =