اخبار بازی

تعداد کاربرهای بازی Apex Legends از 10 میلیون نفر گذشت

تعداد کاربرهای بازی Apex Legends از 10 میلیون نفر گذشت

وی جی مگ: به گفته کمپانی EA و استودیو Respawn تعداد کاربرهای بازی Apex Legends از 10 میلیون نفر گذشت. اثر بتل رویال رایگانی که تنها سه روز از انتشار آن می‌گذرد.

به گزارش وی جی مگ، علاوه‌بر این که تعداد پلیرهای بازی Apex Legends از 10 میلیون نفر عبور کرد تعداد کاربران همزمان این بازی هم به یک میلیون نفر رسید. به راحتی می‌توان مدعی شد که استودیو Respawn یک برگ برنده برای خود و کمپانی EA توسعه داده است. به دنبال نقطه‌عطف جدید کسب شده وینس زامپلا رئیس استودیو سازنده Apex Legends اظهار کرد «ما امیدوار بودیم که تمامی شما مخاطبین Apex Legends را به اندازه ما دوست داشته باشید. اما در بهترین رویاهایمان هم انتظار این میزان از پشتیبانی و استقبال مثبت را نداشتیم. از طرف تمامی اعضای استودیو بسیار از شما سپاس‌گزار هستیم که به ما و Apex Legends این فرصت را دادید. این تازه شروع ماجرا بوده و ما محتویات و موارد بیشتری را برای شما در اختیار داریم.»

پس از آن که بازی باکیفیت و تحسین شده Titanfall 2 به دلیل عرضه در زمان نامناسب نتوانست عملکرد تجاری قابل توجهی را از خود نشان دهد بسیار خوشحال‌کننده است که Apex Legends توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند. عنوان مذکور به صورت رایگان برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =