اخبار بازی

احتمال اضافه شدن وسایل نقلیه به Apex Legends وجود دارد

احتمال اضافه شدن وسایل نقلیه به Apex Legends وجود دارد

وی جی مگ: بازی Apex Legends بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای روانه بازار شد و تنها به واسطه کیفیت خوب توانست در همان ابتدای کار 25 میلیون کاربر را جذب خود کند. اثری که حالا به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای Fortnite شناخته می‌شود. با این حال راه طولانی تا تکمیل شدن این اثر باقی مانده و اخبار جدید نشان می‌دهد که احتمال اضافه شدن وسایل نقلیه به Apex Legends وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون استودیو Respawn Entertainment بارها درباره برنامه‌های خود در راستای به‌روزرسانی این اثر رایگان در ژانر بتل رویال صحبت کرده اما اطلاعات لو رفته نشان می‌دهد که احتمال در آینده‌ای نزدیک باید شاهد یکی آپدیت قابل توجه باشیم که طی آن وسایل نقلیه به Apex Legends اضافه شود.

برخی کاربرها به تازگی با انجام دیتاماینینگ متوجه شده‌اند که قرار است در آینده حالت‌های متفاوتی از گیم‌پلی نیز به بازی Apex Legends اضافه شود. در حال حاضر گیمرها تنها می‌توانند در گروه‌هایی سه نفره قرار گیرند اما قرار است که در آینده این تعداد به دو، شش، 12 و حتی 24 نفر افزایش یابد. احتمالا حالت 12 و 24 نفره تنها در رویدادها قابل دسترسی باشد.

دیگر جزئیات به دست آمده نشان می‌دهد که احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن وسایل نقلیه به Apex Legends خواهیم بود و اولین نمونه با نام Hoverbike شناخته می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × سه =

  • یادتونه یکی از نظر سنجیا داخل پادکست درمورد موفقیت فورتنایت در سال 2019 بود فکر کنم با انتشار این بازی که خدایش نسبت به فورتنایت خیلی کیفیت بالاتری داره دوره فورتنایت به پایان رسید حتما تجربش کنید خالی از لطف نیست