اخبار بازی

اطلاعات Apex Legends یک سال پیش لو رفته بود !

اطلاعات Apex Legends یک سال پیش لو رفته بود !

وی جی مگ: به جرئت می‌توان مدعی شد سر و کله عنوان Apex Legends از ناکجاآباد ظاهر شد و خیلی زود به یک پدیده در دنیای بازی تبدیل گردید. اثری بتل رویالی که به عقیده بسیاری بهترین محصول ساخته شده در این ژانر به حساب می‌آید. با این حال تمامی این موارد در حالی رخ داده که حدود یک سال پیش اطلاعات Apex Legends لو رفته بود.

به گزارش وی جی مگ، در صفحه مخصوص این بازی در فروم Reddit یکی از کاربران اشاره کرد که حدود 11 ماه پیش کاربر دیگری تصویری از یک نقشه بازی بتل رویال را به اشتراک گذاشته بود که توسط استودیو Respawn در حال تولید بوده است. این موضوع واکنش مدیران انجمن Respawn را نیز به دنبال داشت و آن‌ها در کامنت‌ها اظهار کردند که این تصویر را به یاد آورده و بسیار هم خوشحال بودند که در آن زمان کسی به آن توجهی نکرده است. هم‌چنین افزودند آن‌ها با خود فکر می‌کردند می‌توانند هنگامی که بازی عرضه شد به این تصویر اشاره کرده و صحت داشتن آن را یادآوری کنند.

در نوع جالب است نقشه و اطلاعات Apex Legends یک سال گذشته لو رفته باشد اما کسی به آن اهمیت نداده و توجهی نکرده بود. اثری که اکنون توجهات بسیاری را سمت خود معطوف کرده و محبوبیت فراوانی به دست آورده است. این بازی رایگان بتل رویال برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

اطلاعات Apex Legends یک سال پیش لو رفته بود ! 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 1 =