اخبار بازی

بازی Avatar: Pandora Rising به‌زودی معرفی می‌شود

بازی Avatar: Pandora Rising به‌زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: درست یک هفته بعد از ثبت نام تجاری اثری تحت عنوان Alien: Blackout توسط کمپانی 20th Century Fox، درخواست دیگری برای استفاده مشابه یافت شده است. نام تجاری Avatar: Pandora Rising دقیقا برای یک بازی ویدئویی توسط شرکت مذکور ثبت شده است.

به گزارش وی جی مگ، ثبت این نشان تجاری دو سال پس از معرفی اولیه اثری که قرار است توسط Ubisoft و استودیو Massive Entertainment که به واسطه توسعه عناوینی هم‌چون The Division و South Park: The Fractured but Whole شناخته می‌شود صورت گرفته است. تاکنون اطلاعات چندانی در خصوص این پروژه منتشر نشده اما احتمال دارد این نشان تجاری به همان پروژه دو سال پیش مربوط شود. با این حال ناگفته نماند ممکن است با اثر کاملا جدیدی رو به رو شویم.

کمپانی Ubisoft مدتی پیش در سال 2018 اعلام کرد که با زمان انتشار پروژه Avatar فاصله زیادی داریم و در زودترین زمان ممکن نشر این پروژه در سال مالی 2021 اتفاق می‌افتد. چنان بازی Avatar: Pandora Rising همان پروژه قدیمی باشد بدون شک نشان تجاری آن زودتر از حد موعد به ثبت رسیده است. اما ممکن است یک بازی کاملا جدید و معرفی نشده مانند یک عنوان برای گوشی‌های موبایل باشد. باید منتظر ماند و دید در آینده به خصوص در رویداد The Game Awards چه اتفاقی می‌افتد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − هفده =