اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Batman: Arkham Origins

اطلاعاتی جدید از بازی بعدی سازندگان Batman: Arkham Origins

وی جی مگ: در چند وقت اخیر سرنخ‌هایی درباره بازی بعدی سازندگان Batman: Arkham Origins در استودیو WB Montreal منتشر شده است. با این حال هنوز به صورت رسمی از این پروژه رونمایی نشده است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که این استودیو بارها در گذشته اعلام کرده که مجموعه بازی Batman Arkham به اتمام رسیده اما منظور آن‌ها خداحافظی با دنیای Batman نبوده و به گفته آن‌ها هم‌چنان داستان‌هایی برای روایت وجود دارد. اکنون توییت جدید منتشر شده توسط استودیو WB Montreal به طور واضح به ماه می 2019 اشاره می‌کند و ظاهرا شاهد خبری مهم از بازی بعدی سازندگان Batman: Arkham Origins در این زمان خواهیم بود. «تعطیلات آخر سال مبارک. ماه می 2019 تمامی آن‌چه را که آرزویش را دارید برای‌تان به همراه خواهد آورد.» در این توییت لینکی هم ضمیمه شده که چنان‌چه روی آن کلیک کنیم صفحه‌ای محتوی یک فایل Gif نشان داده می‌شود که در آن سه تن از سازندگان کاغذی را با عبارت “آماده انتشار” در دست دارند.

مدتی قبل و در ابتدای ماه جاری نیز یکی از اعضای استودیو WB Montreal توییتی محتوی همین عبارت را به  همراه یک عکس به اشتراک گذاشته بود. در این عکس نماد گروه Court of Owls دیده می‌شد که مرتبط با داستان‌های Batman بوده و در اصل یک گروه تبهکاری در شهر گاتهام به شمار می‌آید. مسلم است که WB Montreal در حال توسعه نسخه‌ای جدید از Batman است و باید دید این پروژه سرانجام چه زمانی معرفی خواهد شد. آیا در می 2019 شاهد انتشار بازی خواهیم بود یا فقط در این زمان این پروژه رونمایی می‌شود ؟

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + هفده =