اخبار بازی

Battlefield لقب بهترین شوتر را از چنگ Call Of Duty در خواهد آورد!

Battlefield لقب بهترین شوتر را از چنگ Call Of Duty در خواهد آورد! 1

جناب Patrick Soderlund از شرکت EA Games به تازگی اعلام کرد که تا زمانی که شرکت EA عنوان بهترین شوتر را از چنگ سری Call Of Duty در نیاورد میدان مبارزه را ترک نخواهد کرد!
طی صحبت هایی که ایشان با MCV داشتند، اشاره کردند که رقابت بین این دو بازی تا حدودی برای بازار و حتی خود شرکت ها نیز خوب خواهد بود و این به سود دو عنوان است. Soderlund گفت:

 “رقابت خوب است” این موضوع بهترین نتیجه را برای مردم به ارمغان می آورد، اگر یکی از دو عنوان Battlefield یا Call of Duty وجود نداشتند و رقابتی نبود برای همه بد می شد زیرا این رقابت باعث شده که هردو شرکت به بازی های موارد جدیدی اضافه کنند که این بسیار به بالا رفتن سطح دو بازی کمک می کند. البته این لزوماً به معنای تقلید از یکدیگر نیست. ما به آنها فکر می کنیم ( منظور از این جمله سازندگان سری COD است. ) ولی این در حالی است که آنها در زمان ساخت BF3 به ما فکر نمی کردند‍!!!……!، اما در حال حاضر مطمئن هستم آنها به ما فکر می کنند چون به آن نیاز دارند. ولی ما تا زمانی که به شوتر شماره ی یک و نامبر وان تبدیل نشویم به مبارزه ادامه خواهیم داد و تا زمانی که نامبر وان نشده ایم میدان را ترک نخواهیم کرد. ما مقدار زیادی پول برای این کار خرج کرده ایم و تیم ما هر سال سخت تلاش می کند تا بزرگترین بازی هارا ارائه دهد. ما می خواهیم بهترین ها را برای مصرف کنندگان بسازیم. تیم ما استراتژیی برای رسیدن به نامبر وان شدن در بازی های شوتر را دارد و مطمئن هستم که به آنجا خواهیم رسید. در هنگام عرضه ی هردو عنوان شاهد خواهیم بود که کدام برنده خواهند شد. باید اشاره کنم که عنوان Battlefield 4 در تاریخ 29 اکتبر (7 آبان) برای Xbox 360 ،PC و PS3 در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی در 12 نوامبر (21 آبان) برای PS4 و در 19 نوامبر (28آبان) برای Xbox One در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که ورژن اروپایی بازی در 21 نوامبر (30 آبان) عرضه خواهد شد.

عنوان COD : Ghosts نیز در تاریخ 5 نوامبر (14آبان) برای Xbox 360 ،WiiU ،PS3 و PC در دسترس خواهد بود و نسخه های PS4 و Xbox One بازی نیز هنگام انتشار دو کنسول در دسترس می باشند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + دوازده =