اخبار بازی

یک ماه تاخیر در عرضه بازی Battlefield 5

یک ماه تاخیر در عرضه بازی Battlefield 5 1

وی جی مگ: امروز کمپانی EA و استودیو DICE به صورت رسمی خبر از یک ماه تاخیر در عرضه بازی Battlefield 5 دادند. این بازی در ابتدا قرار بود که 19 اکتبر برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شود اما اکنون عرضه بازی Battlefield 5 به 20 نوامبر 2018 (29 آبان) موکول شده است.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا استودیو DICE توضیح داده که دلیل یک ماه تاخیر در عرضه بازی Battlefield 5 به تغییرات گیم‌پلی ارتباط دارد و آنها سعی دارند با در اختیار داشتن زمان بیشتری، بخش‌هایی از گیم‌پلی را دچار تغییر کنند. به نظر می‌رسد که واکنش‌های مخاطب‌ها طی هفته‌های اخیر و آزمایش‌های انجام شده مورد توجه سازندگان این بازی قرار گرفته و آنها قصد دارند با در نظر گرفتن عکس‌العمل‌های کاربرها تغییراتی را در گیم‌پلی بازی Battlefield 5 ایجاد کنند.

با این حال برخی منابع اعتقاد دارند که وضعیت پیش‌فروش بازی Battlefield 5 در حال حاضر به شکل خوبی دنبال نمی‌شود و فعلا این Red Dead Redemption 2 و Call of Duty Black Ops 4 هستند که برای عرضه در انتهای سال جاری میلادی بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند. نهایتا باید صبر کرد و دید که در زمان عرضه چه بخش‌هایی از بازی Battlefield 5 از همان ابتدا در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + نوزده =