اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Below مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Below مشخص شد

وی جی مگ: سرانجام تاریخ عرضه بازی Below مشخص شد. ساخته مورد انتظار استودیو Capybara Games هفته آینده در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) برای Xbox One و PC عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در حالی تاریخ عرضه بازی Below اکنون اعلام شده که چندی پیش بود این اثر توسط سازمان رده‌بندی سنی استرالیا با دریافت درجه M برای مخاطب بزرگسال رده‌بندی سنی شد و از همین رو قابل قدس بود که بازی به انتشار خود نزدیک شده است. ماه گذشته شرکت مایکروسافت Winter of Arcade را در جریان برگزاری X018 معرفی کرد. برنامه‌ای که طی آن قرار است در یک بازه زمانی مشخص تعدادی بازی مستقل برای Xbox One منتشر شود و اعلام شده بود لاین‌آپ کامل آن در مراسم The Game Awards 2018 رونمایی می‌شود.

بسیاری امیدوار بودند Below نیز جز لاین‌آپ این برنامه باشد. اگرچه مشخص نشده که ساخته Capybara Games بخشی از Winter of Arcade خواهد بود یا خیر اما زمان انتشار آن با این برنامه بسیار نزدیک است. عنوان Below برای اولین بار در سال 2013 معرفی شد و با دوربین Top-Down و استایل گرافیکی ویژه خود توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. اثری که در ژانر Rouge-Like دسته‌بندی می‌شود و روی جستجو، بقا و کشف موارد جدید تمرکز ویژه‌ای دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × یک =