اخبار بازی

خواستگاری با کمک Bethesda و Fallout

خواستگاری با کمک Bethesda و Fallout 1

وی جی مگ: حتما داستان پیشنهاد ازدواج صورت گرفته در بازی Spider-Man را به یاد دارید. به درخواست یک گیمر، سازندگان در استودیو Insomniac روی یکی از سایه‌بان‌های سینمای داخل بازی پیشنهادی ازدواجی را مطرح کرده بود. با این حال این درخواست به ماجرایی غم‌انگیزی ختم شد و زوج نام‌برده پیش از انتشار بازی از همدیگر جدا شدند. اکنون خواستگاری دیگری با کمک Bethesda و Fallout صورت گرفته که خوشبختانه این بار پایان آن نارحت‌کننده نبوده است.

به گزارش وی جی مگ، یوتیوبری به نام GrumbleGamer 18 از توسعه‌دهنده مورد علاقه‌اش یعنی Bethesda Softworks کمک خواست تا خواستگاری و پیشنهاد ازدواج با نامزدش به اسم Bree را مطرح کند. این شخص از سرنوشت پیش‌آمده در خصوص بازی Spider-Man مطلع بوده و با این حال معتقد بود که شرایط میان‌ او و نامزدش به کلی متفاوت است. «Bree عاشق بازی‌های ویدئویی است. ما ساعت‌های طولانی به همراه یکدیگر Skyrim تجربه کردیم و حتی که هنگامی که خانه والدینم را ترک کردم تا به همراه او به خانه جدیدم نقل مکان کنم، Bree به مناسبت کریسمس یک دستگاه Xbox One و یک نسخه از Fallout 4 به من هدیه داد.»

پس از مطرح کردن این مسئله با شرکت Bethesda، مدیر انجمن این شرکت از طریق توییتر با Grumble ارتباط برقرار کرد. این یوتیوبر ادامه داد «مدیر انجمن کمپانی از من پرسید که آیا مایل هستم که آ‌ن‌ها برای‌یمان پوستری مخصوص با طرح Fallout طراحی کنند که در آن Vault Boy از Vault Girl درخواست ازدواج می‌کند.» «من و Bree در دو سال و نیم گذشته تمامی موارد آنباکسینگ را در یوتیوب در کنار یکدیگر انجام دادیم و من نمی‌توانم انجام این کار را بدون او تصور کنم. با دیدن این بسته متوجه شدم که این همان بسته مخصوص پیشنهاد خواستگاری است در حالی که هر دو در مقابل دوربین می‌لرزیدیم.»

نکته‌ای که در خصوص کمک Bethesda و Fallout به این خواستگاری وجود دارد لو نرفتن ماجرا از طریق اینترنت است که برای خود Grumble تعجب‌برانگیز است. در هر حال، این اقدام Bethesda پسندیده و ستودنی بوده و هم‌چنین جای خوشحالی بسیار است که این ماجرا به صورتی شایسته و زیبا به سرانجام رسید.

خواستگاری با کمک Bethesda و Fallout

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − هشت =