اخبار بازی

Beyond: Two Souls : David Cage داستانی خطی ندارد و درهنگام بازی کردن بنظر خطی می آید

gameemag

دیوید کیج در مصاحبه ای اعلام کرد‌:

ما زمان زیادی را صرف تست های عمومی کردیم و تعداد زیادی از کسانی که بازی را انجام دادند گفتند که بازی خطی می باشد زیرا هیچ انتخاب مهمی بر عهده ما نبود. اما دلیلش این است که اکثر انتخاب ها بصورت بنیادین در بازی وجود دارند و آن ها این تصمیمات را نمی بینند. اما اتفاق جالب زمانی می افتاد که این بازیکنان تجربه بازی کردن خودشان را با دیگر بازیکنان در اشتراک می گذاشتند، می فهمیدند که چه شده و تجربه شان با دیگران چقدر متفاوت است!

بنابراین تصمیمات دراین بازی قرار است بر خلاف بازی Heavy Rain که دو یا سه انتخاب برای بازیکن وجود داشت، بصورت مخفی از بازیکنان باشند.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + هفت =