اخبار بازی

اطلاعاتی از وضعیت بازی جدید خالق Bioshock

اطلاعاتی از وضعیت بازی جدید خالق Bioshock

وی جی مگ: از زمان عرضه بازی BioShock Infinite در سال 2013 اخبار چندانی در رابطه با کن لوین به گوش نرسیده است. با این حال جزئیات جدید از وضعیت بازی جدید خالق Bioshock بدین شرح است که این پروژه از هم‌اکنون قابل بازی بوده اما توسط افراد مشخص و محدودی تست شده است.

به گزارش وی جی مگ، کن لوین در توییتی در پاسخ به یک طرفدار اظهار کرد که «که ما یک تست Friends and Family را انجام داده‌ایم اما این تمامی چیزی است که در این مرحله از ساخت بازی حاصل شده است.» Friends and Family به تست‌هایی گفته می‌شود که در مراحل اولیه تولید انجام می‌شوند. با این حال این موضوع نشان می‌دهد وضعیت بازی جدید خالق Bioshock به گونه‎‌ای وجود خارجی پیدا کرده و تا حدی هم قابل بازی شده است.

لوین اطلاعات چندانی در رابطه با مسیر پروژه بعدی خود ارائه نکرده است. با این حال در GDC 2014 بود که او ایده “روایت‌های لگویی” را مطرح کرد. این ایده شامل قطعات داستان‌سرایی متمایز می‌شود که می‌تواند با اتصال مجدد به یکدیگر ترکیب‌های جدیدی را با چنیش‌های متفاوت ایجاد کند. این ساختار می‌تواند باعث تولید بازی‌های داستان‌محوری شود که بی‌نهایت بار می‌توان آن‌ها را تجربه کرد.

در سال 2016 طی مصاحبه‌ای کن لوین اظهار کرده بود که به دلیل تاثیرهای منفی حاصل از تولید بازی‌های بزرگ روی سلامتی و روابط دوستانه وخانوادگی‌اش قصد ندارد دیگر روی مجموعه Bioshock کار کند. لوین گفته بود که علاقه دارد روی پروژ‌ه‌های کوچک‌تر و تجربی کند. ایشان هدایت استودیو Ghost Story Games را برعهده دارد که پیش از این با نام Irrational Games شناخته می‌شد اما به نسبت زمان ساخت مجموعه Bioshock مقیاس آن کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + بیست =