اخبار بازی

تکذیب خبر حذف رونمایی Diablo 4 از BlizzCon

تکذیب خبر حذف رونمایی Diablo 4 از BlizzCon

وی جی مگ: هر سال BlizzCon برگزار می‌شود و نهایتا خبری از Diablo 4 نمی‌شود اما امسال هم طبق روال دوره‌های پیش شاهد انتشار شایعه‌ای بودیم که رونمایی Diablo 4 از BlizzCon در دقایق آخر حذف شده. خبری که نهایتا Blizzard به آن واکنش نشان داده و تکذیب شد.

به گزارش وی جی مگ، ماجرا از جایی شروع شد که وبسایت کوتاکو گزارش داد، Blizzard قصد معرفی Diablo 4 در جریان رویداد امسالش را داشته اما نهایتا از این کار منصرف شده و ماجرا تنها به رونمایی از Diablo Immortal خلاصه شده که با واکنش‌های منفی روبرو شد.

گزارش اولیه به این موضوع اشاره داشت که خبری از رونمایی با نمایش ویدئو از بازی نبوده و الن ادهم موسس Blizzard قصد داشته طی صحبت‌های خود خبر از Diablo 4‌ بدهد. موضوعی که از چند هفته پیش در برنامه BlizzCon امسال قرار داشته. با این حال کوتاکو توضیح داده بود که مسئولین Blizzard در لحظات پایانی به واسطه این موضوع که آمادگی چنین تعهدی را نداشته‌اند، معرفی Diablo 4 از BlizzCon را حذف کرده‌اند.

با وجود تمام توضیحات ارائه شده، Blizzard نهایتا بیانیه‌ای را منتشر کرد که در جواب به گزارش اولیه کوتاکو توضیح داده که چنین موضوعی واقعیت ندارد و هرچند آنها در حال حاضر روی چند پروژه مرتبط با Diablo کار می‌کنند اما خبری از حذف رونمایی Diablo 4 از BlizzCon نبوده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 12 =