اخبار بازی

امسال Blizzard هیچ بازی بزرگی عرضه نمی‌کند

امسال Blizzard هیچ بازی بزرگی عرضه نمی‌کند

وی جی مگ: کمپانی Activision Blizzard با برگزاری نشست مالی خود، اخبار بسیاری را به همراه داشت اما یکی دیگر از صحبت‌های مهم آنها درباره ساخته‌های Blizzard است. به نظر می‌رسد که مسئولین این کمپانی امسال هیچ انتظاری از Blizzard برای عرضه بازی بزرگ ندارند و تنها روی محصولاتی با درآمد پایین تمرکز کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که World of Warcraft: Battle for Azeroth توانسته از دید عملکرد مالی در سال 2018، وضعیت خوبی داشته باشد و با این وجود نباید انتظار انتشار بازی‌های بزرگی را از سوی Blizzard در سال جاری میلادی داشته باشیم.

هرچند در حال حاضر Warcraft 3 Reforged به عنوان نسخه بازسازی شده قسمت سوم این مجموعه بازی و البته Diablo Immortal مراحل ساخت خود را برای انتشار احتمالی در سال جاری میلادی پشت سر می‌گذارند اما این تمام آن چیزی نیست که از Blizzard انتظار داریم.

اخبار و شواهد زیادی وجود دارند که نشان می‌دهد حداقل Blizzard روی چند بازی بزرگ از جمله نسخه بعدی Diablo کار می‌کند اما با توضیحات به دست آمده می‌توان انتظار داشت که این آثار برای انتشار در سال 2020 و آینده دورتر آماده شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − دو =