اخبار بازی

Bully 2 و 18 ماه تلاش که به جایی نرسید

Bully 2 و 18 ماه تلاش که به جایی نرسید 1

طبق اطلاعات منتشر شده، بنظر می‌رسد که عنوان Bully 2 زمانی درحال ساخت بوده است و نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که حتی به درجه‌ی قابل بازی بودن نیز رسیده بوده.

اطلاعات منتشر شده توسط منبعی نزدیک به وبسایت The Video Games Chronicle، از آن می‌گویند که طرح‌های اولیه و متن داستان بازی توسط Dan Houser (یکی از بنیانگذاران Rockstar) و تیمی از سازندگان، در سال 2008، نوشته شده بود و قرار بود تا ادامه‌ای برای عنوان Bully ساخته شود. این منبع ادعا دارد که این متن، شامل صحنه‌ی اول بازی و اطلاعات دیگری در مورد کلیت داستان بازی بوده است. این عنوان قرار بود باز هم به داستان کاراکتر اصلی این سری یعنی Jimmy بپردازد و همچنین شامل برخی دیگر از کاراکترهای نسخه‌ی اول نیز می‌شد. داستان از خانه‌ی پدرخوانده‌ی Jimmy و در پایان سال تحصیلی یا همان اوایل تابستان، شروع می‌شد. نکته‌ی جالب توجه این است که جزئیات گفته شده، قبلا هم توسط منبع دیگری از کانال یوتوبی با نام SWEGTA، با همین جزئیات منتشر شده بود.

پس از انتشار Red Dead Redemption در می 2010 و تا پایان سال 2013، تیم دیگری در Rockstar New England به مدت یک و نیم سال بر روی کانسپت‌های بازی کارکردند. منبع دیگری نیز ادعا کرده است که کارهای انجام شده برروی بازی تا تاریخ ذکر شده، به اندازه‌ای پیش رفته بود که حتی بخشی از نسخه‌ی دوم، قابل بازی نیز بوده است. بازی از موتور Rockstar Advanced Game Engine یا همان RAGE، استفاده می‌کرد. این همان موتوری است که دربازی های GTA 4, 5, Max Payne 3 و هردو عنوان Red Dead Redemption بکار رفته است.

اما متاسفانه طبق گفته‌ی این منبع، پروسه‌ی ساخت بازی دوام کافی را نداشت و بعد از مدتی، سازندگان بازی مشغول به ساخت پروژه‌های دیگری در Rockstar شدند و ساخت Bully 2 متوقف گردید.

برگرفته شده از: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + سیزده =