اخبار بازی

اعلام قیمت Season Pass بازی Call of Duty: Black Ops 4

اعلام قیمت Season Pass بازی Call of Duty: Black Ops 4

وی جی مگ: عنوان Call of Duty: Black Ops 4 تا هفته آینده به صورت رسمی عرضه می‌شود و شامل سه بخش چندنفره، بخش زامبی و حالت جدید بتل رویال تحت عنوان Blackout خواهد بود. قرار است محتویات بیشتری از طریق بسته‌های الحاقی در دسترس قرار بگیرد. از همین رو قیمت Season Pass بازی Call of Duty: Black Ops 4 اعلام شد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات جدید منتشر شده در لیست صفحه محصولات وبسایت GAME UK قیمت Season Pass بازی Call of Duty: Black Ops 4 را مشخص کرده و براساس این مورد قیمت آن 40 پوند معادل 50 دلار آمریکا تعیین شده است. Black Ops Pass دقیقا همان قیمتی را دارد که Season Passهای عناوین قبلی Call of Duty نیز داشتند با این تفاوت که به نظر می‌رسد این سری محتویات بیشتری برای بازی عرضه شود. Season Pass بازی قرار است شامل محتویات زیر باشد:

  • نقشه بخش زامبی Classified در هنگام عرضه
  • 12 نقشه برای بخش چندنفره
  • چهار نوع تجربه اضافی برای بخش زامبی
  • 4 شخصیت اختصاصی برای بخش Blackout

اگرچه جزئیات هیچ کدام از این موارد مشخص نشده اما ظاهرا برای طرفداران Call of Duty ارزشمند خواهد بود. بخش زامبی به مانند عناوین گذشته شامل کمپین بوده و به همین منظور ممکن است مراحل داستانی بیشتری در آینده در این بخش اضافه شوند و شخصیت‌های گذشته عناوین ساخته شده توسط Treyarch هم به آن بازگردند. عنوان Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + چهار =