اخبار بازی GamesCom 2018

احتمال بازسازی بازی Resident Evil 3 وجود دارد

احتمال بازسازی بازی Resident Evil 3 وجود دارد

وی جی مگ: در حالی که چند ماه به عرضه نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 فاصله داریم سازندگان این اثر در شرکت کپکام احتمال بازسازی بازی Resident Evil 3 را دور از انتظار به شمار نمی‌آورند. تقاضا برای عرضه بازسازی نسخه سوم حتی قبل از معرفی Resident Evil 2 Remake به گوش می‌رسید و در مقابل شرکت کپکام در توییت‌های خود به نحوه به اسم Nemesis اشاره می‌کند که نشان می‌دهد بازسازی Resident Evil 3 می‌تواند یکی از برنامه‌های آینده کپکام باشد.

به گزارش وی جی مگ، در جریان نمایشگاه گیمزکام که در شهر کلن آلمان در حال برگزاری است وبسایت Trusted Reviews صحبتی را با تیم توسعه‌دهنده شرکت کپکام از جمله کازونوری کادوی و یوشیاکی هیرابایاشی، کارگردان و تهیه‌کننده بازی Resident Evil 2 ترتیب داد و در مورد احتمال عرضه بازسازی برای سایر قسمت‌های این سری سوال کرد. وقتی که به طور مشخص در مورد احتمال بازگشت Resident Evil 3: Nemesis سوال شد پاسخ دو شخص کارگردان و تهیه‌کننده بازی بدین شرح بوده که «در حال حاضر تمام تمرکز ما به Resident Evil 2 Remake اختصاص یافته است تا به مرحله عرضه خود برسد و چگونگی بازخورد آن‌ها مشاهده شود. اما کسی چه می‌داند آینده دیگر چه مواردی را برای ما، شرکت و سری Resident Evil در بر دارد ؟»

پاسخ ارائه شده احتمال بازسازی بازی Resident Evil 3 را زنده نگه داشته و در عین حال در دست ساخت بودن آن را مورد تایید قرار نمی‌دهد. به نظر می‌رسد توسعه بازسازی نسخه سوم این سری تا حدی زیادی به عملکرد Resident Evil 2 بستگی خواهد داشت. Resident Evil 2 در تاریخ 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =