اخبار بازی

علاقه Capcom به ساخت ادامه DmC با همکاری Ninja Theory

علاقه Capcom به ساخت ادامه DmC با همکاری Ninja Theory

وی جی مگ: شرکت Capcom به ساخت ادامه DmC با همکاری Ninja Theory علاقه‌مند است اما به گفته آن‌ها وضعیت فعلی برای چنین همکاری مساعد نیست. به گفته اعضای شرکت Capcom آن‌ها از کار با استودیو Ninja Theory و نوع خاص گیم‌پلی محصول‌شان لذت بردند که اکنون الهام بخش Devil May Cry 5 شده است.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت GameInformer به‌تازگی گفتگویی را با هیدیاکی ایتسونو انجام داده و در خصوص تجربه کار با استودیو Ninja Theory و احتمال همکاری مجدد برای ساخت ادامه DmC سوالاتی پرسیده است. توضیحات ایتسونو بدین شرح بود «ما درس‌های بسیاری را از Ninja Theory و DmC فرا گرفتیم. این بازی حاصل همکاری بین Capcom و این استودیو غربی بود. من هر چند ماه یک بار به کمبریج سفر می‌کردم تا با آن‌ها کار کنم. ما موارد بسیاری را از آن‌ها یاد گرفتیم. حقیقا اعضای این تیم استایل خاصی از این مجموعه را مجسم کردند. کاری که آن‌ها با استایل هنری، گیم‌پلی و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه DmC: Devil May Cry کردند مثال‌زدنی است. مواردی از این بازی هم در Devil May Cry 5 پیاده‌سازی خواهند شد.»

«مسئله دیگری که وجود دارد مخاطبین بسیاری نیز از جمله خود من از DmC لذت ببردند. اگر آن‌ را عنوان مورد علاقه خود در سری خطاب نکنم قطعا یکی از بازی‌های مورد علاقه‌م بوده است. ما می‌خواهیم برای نسخه پنجم همه مخاطبین از آن لذت ببرند. ما به شدن به ساخت ادامه DmC با همکاری Ninja Theory علاقه‌کند هستیم. اما این استودیو از این پس تحت اختیارات مایکروسافت قرار داشته بنابراین اگر قرار باشد اتفاقی به وقوع بپیوندد باید اول با مایکروسافت مذاکره کنیم.» عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − یازده =