اخبار بازی

نظر نویسنده Fallout New Vegas درباره اخراج مدیران Obsidian

نظر نویسنده Fallout New Vegas درباره اخراج مدیران Obsidian

وی جی مگ: به دنبال جدایی کریس اولان نویسنده Fallout New Vegas از شرکت Obsidian Entertainment، میان این دو رابطه چندان مساعدی وجود نداشته است. با این حال اولان در توییت جدید خود به صراحت از مدیریت این شرکت ابراز ناامیدی کرده است.

به گزارش وی جی مگ، نویسنده Fallout New Vegas در توییتر با ارسال پیامی مستقیم خطاب به رئیس بخش Xbox یعنی فیل اسپنسر توصیه کرد چنان‌چه مایکروسافت تمایل دارد تا استودیو Obsidian را خریده و به تصاحب خود در بیاورد بهتر است مدیران این کمپانی را اخراج کند تا پتانسیل بالای توسعه‌دهندگان حاضر در این شرکت از بین نرود. «(خطاب به اسپنسر) اگر می‌خواهید Obsidian را خریداری کنید پیشنهاد می‌دهم به فروش بازی Pillars of Eternity 2 Deadfire نگاهی بیندازید. در این شرکت سازندگان خوبی حضور داشته اما مدیریت آن بسیار افتضاح است. کارمندان را حفظ کنید اما مدیران بالا رتبه را اخراج کنید.»

باید اشاره کرد عنوان Pillars of Eternity 2 از زمان عرضه تنها موفق شده 110 هزار نسخه به فروش برساند که در مقایسه با فروش بازی اول، عملکرد بسیار ضعیفی محسوب می‌شود. آمار منتشر شده از سوی پلتفرم Fig نشان می‌دهد بازی حتی نتوانسته مبلغ سرمایه‌گذاران آن را بازپرداخت کند. با این حال استودیو Obsidian در پاسخ به این موضوع از طریق وبسایت USGamer گفت «کریس اولان طراح شگفت‌انگیزی بوده که برای او در ادامه فعالیت‌هایش آرزو موفقیت می‌کنیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 11 =