اخبار بازی

Civilization 6 در دو هفته به مرز یک میلیون مخاطب رسید

سازندگان ششمین قسمت از مجموعه بازی Civilization امروز در اکانت توئیتر خود تایید کردند که این بازی با اتمام هفته دوم انتشارش به یک میلیون مخاطب دست پیدا کرده‌ است. زمانی این رقم قابل توجه می‌شود که بدانید Civilization 6 تنها برای PC و Mac منتشر شده و به نوعی در انحصار کامپیوترهای شخصی قرار دارد.

کافیست به فهرست پرمخاطب‌ترین بازی‌های حال حاضر استیم نگاه کنید تا متوجه شوید که بعد از دو بازی Dota 2 و Counter-strike: Global Offensive که هردو متعلق به Valve (سازنده استیم) هستند، Civilization 6 با چیزی حدود 83 هزار گیمر در روز رتبه سوم را به خود اختصاص داده. در رتبه‌های بعدی هم می‌توان آثار محبوب دیگری همچون Team Fortress 2، The Elder Scrolls: Skyrim Special Edition و البته قسمت پنجم Civilization  را دید.

در انتها باید اشاره کوتاهی هم به Call of Duty: Infinite Warfare داشت که هرچند هفته اول انتشارش را پشت سر می‌گذارد اما حداقل روی بازار استیم توجه‌های زیادی را به خود جلب نکرده و فعلا تنها چیزی حدود 15 هزار گیمر به صورت روزانه را درگیر خود کرده. در ادامه می‌توانید جدول محبوب‌ترین‌های استیم را مشاهده کنید.

i-img

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 15 =

  • سلاااام
    آقا عااااااااالی پیش میرین. فقط ی چیزی قبلنا خعععععععلی بیشتر ویدییو میزاشتین
    پستایی ک ویدئو میشه گذاشتو بیشتر کنین لطفا.
    حقیقتشو بخواین من قبلنا (موقعی ک gameemag بودشا) بیشتر بخاطر ویدئوهای 1080p تون میومدم.خواهشا ناامیدمون ننماییییییییید 😥
    مر30
    عزت زیاد
    😎