اخبار بازی

حجم 105 گیگابایتی Red Dead Redemption 2 تایید شد

حجم 105 گیگابایتی Red Dead Redemption 2 تایید شد

وی جی مگ: مدتی است که اخبار مختلفی درباره حجم بازی Red Dead Redemption 2 روی پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود امروز بالاخره سونی در توئیتر تایید کرد که برای تجربه نسخه دیجیتال این بازی با دانلود حجم 105 گیگابایتی Red Dead Redemption 2 مواجه می‌شوید.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که حجم این بازی روی پلتفرم آنها یعنی Xbox One معادل 88.57 گیگابایت است اما این وضعیت برای PS4 متفاوت است و اینبار با حجم 105 گیگابایتی Red Dead Redemption 2 روی پتلفرم سونی سر و کار داریم.

سونی از سویی به این موضوع نیز اشاره داشته که برای نصب بازی نیز روی هارد دستگاه خود به فضای خالی معادل 105 گیگابایت نیاز دارید. باید دید در نهایت وضعیت نسخه فیزیکی این بازی به چه شکلی رقم می‌خورد و آیا شاهد وضعیتی مشابه با بازی Call of Duty Black Ops 4 خواهیم بود یا خیر. بازی که چند روزی است عرضه شده و برای تجربه آن نیاز به دانلود 50 گیگابایت اطلاعات دارید.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 3 =

  • خدا کنه تو دو تا دیسک بدن بیرون چون این حجم دانلود واقعا برا ما زیاده حالا شما فکر کنید یه سال بعد طرف بخواد بخره علاوه بر این پنجاه گیگ باید آپدیت های دیگه رو هم دان کنه?