اخبار بازی

عجیب ولی واقعی: CPU در Street Fighter 2 تقلب میکند!!!

عجیب ولی واقعی: CPU در Street Fighter 2 تقلب میکند!!! 1

شاید برایتان عجیب باشد ولی این یک واقعیت است که هنگامی که با CPU در Street Fighter 2 بازی می کنید، در هر لحظه احتمال ایسنت که تقلب کند. بله این بسیار عجیب است ولی واقعا این اتفاق می افتد و CPU در Street Fighter 2 تقلب میکند.

وی جی مگ: اگر گیمر نسل جدید باشید احتمالا اسم مجموعه Street Fighter به گوش شما خورده است و اگر از گیمرهای قدیمی باشید حتما بازی Street Fighter II را بازی کرده اید. نسخه دوم این سری که در سال 1991 منتشر شد و یکی از محبوب ترین سری های این مجموعه است. ولی چیزی که شاید در آن زمان به چشم نمی آمد ولی بسیار روی روح و روان گیمرها کنده کاری میکرد سخت تر شدن بازی با CPU در مراحل پایانی بود. به طوریکه شاید اگر یک بازی کن حرفه ای نبودید، از ادامه بازی دست میکشیدید.

حالا بعد از گذشت 28 سال مشخص شده که CPU در این بازی تقلب میکرد و با استفاده از Cheat زدن، بله درست شنیدید، با استفاده از چیتهای بازی، کلا بازی کردن را برای گیمر سخت میکرد. کاربر desk در یوتیوب که یکی از حرفه ای های این بازیست ویدئویی منتشر کرده که در آن تمام زمانهایی که CPU از چیت استفاده می کند را به صورت واضح و فریم به فریم توضیح داده است. مثلا بیرون آمدن CPU از حالت Stun شده و در اصلاح حالتی ستاره دور سرش میچرخد، چندین برابر زودتر از کاراکتر گیمر است و یا در حالتی که کاراکتر را گرفته (بغل میکند) و میزند گاهی میتواند تا 95 درصد از جان حریف کم کند. در حالی که گیمر نمیتواند اینگونه بازی کند.

باورتان می شود که بعد از 28 این موضوع مشخص شود. و چه بسیار بازی هایی که هوش مصنوعی CPU در آنها با تقلب و با استفاده از چیتهایی که بازی را برای گیمر ها سخت میکردند. آیا شما هم تجربه ای از این قبیل موارد را داشته اید؟

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 9 =