اخبار بازی

بازی Crackdown 3 همچنان از پردازش ابری استفاده می‌کند

بازی Crackdown 3 همچنان از پردازش ابری استفاده می‌کند

وی جی مگ: بازی Crackdown 3 همچنان از پردازش ابری استفاده می‌کند. پس از چندین و چند مرتبه تاخیر و خارج شدن از پوشش خبری، به سختی می‌توان متصور شد فرآیند ساخت عنوان انحصاری مایکروسافت تا چه اندازه پیش رفته است. عنوانی که سرانجام قرار است در ابتدای سال میلای آینده انتشار یابد.

به گزارش وی جی مگ، این بازی در ابتدا به عنوان نمایشی برای تکنولوژی پردازش ابری مایکروسافت معرفی شد و قرار بود به منظور به نمایش درآمدن تخریب‌پذیری‌های گسترده در ساختار گیم‌پلی خود در بخش چندنفره، از این تکنولوژی استفاده نماید. اما مدت‌هاست در نمایش‌های اخیر بازی خبری از پردازش ابری نبوده و این سوال برای طرفداران مطرح شده که آیا هنوز از این تکنولوژی در Crackdown 3 استفاده می‌شود ؟ بنابر اعلام کاربر اینسایدری به نام Klobrille که پیش از این خرید Playground Games توسط مایکروسافت را لو داده بود و هم‌چنین به تازگی از خرید Obsidian توسط کمپانی نام‌برده خبر داده، بازی Crackdown 3 همچنان از پردازش ابری استفاده می‌کند.

اگرچه این کاربر پیش از این اطلاعات صحیحی را پیش از عمومی شدن به اشتراک گذاشته اما هم‌چنان در خصوص Crackdown 3، مسئله مورد بحث توسط سازندگان و کمپانی مایکروسافت مورد تایید رسمی قرار نگرفته و بهتر است منتظر اطلاعات دقیق از سوی آن‌ها باشیم. عنوان Crackdown 3 در تاریخ تاریخ 26 فوریه 2019 (7 اسفند 97) برای Xbox One و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 3 =