اخبار بازی

پردازش ابری Crackdown 3 معادل قدرت 12 کنسول Xbox One است

پردازش ابری Crackdown 3 معادل قدرت 12 کنسول Xbox One است

وی جی مگ: با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Crackdown 3 دو شرکت مایکروسافت و استودیو Sumo Digital در حال افزایش هایپ پیرامون تکنولوژی پردازش ابری Crackdown 3 هستند تا اشتیاق گیمرها برای تجربه این عنوان بیشتر شود.

به گزارش وی جی مگ، جو استیتن کارگردان نوآوری Microsoft Studios در گفتگو با VentureBeat توضیحاتی درباره تکنولوژی پردازش ابری Crackdown 3 ارائه کرد. به گفته استیتن قدرت این تکنولوژی برابر با قدرت 12 کنسول Xbox One است. «کاری که ما در حال انجام آن هستیم بدین شرح است که ما انجین فیزیک Havok را با استفاده از سرویس پردازش ابری Azure به اجرا در می‌آوریم. این کار قدرتی معادل 12 کنسول Xbox One در اختیار ما قرار می‌دهد. این حجم از محاسبات سبب می‌شود تخریب‌پذیری به صورت کامل شکل بگیرد.»

«بدین معنی که اگر شما کاربری هستید که در روز اول کنسول Xbox One را تهیه کردید و یا مدتی پیش Xbox One X خریداری کردید تخریب‌پذیری و تجربه آن روی تمامی پلتفرم‌ها یکسان خواهد بود. Xbox One X بازی را به صورت 4K اجرا می‌کند در مقابل بازی در Xbox One با رزلوشن 1080p به تصویر کشیده می‌شود اما میزان تخریب‌پذیری دقیقا به مانند یکدیگر خواهد بود. بنابراین اگر پلتفرم قدیمی‌تر را در اختیار دارید بازی به صورت دانگرید شده در مقابل شما قرار نمی‌گیرد.»

استیتن هم‌چنین اظهار کرد به لطف تکنولوژی پردازش ابری هیچ گونه محدودیتی برای طراحی اندازه نقشه و تعداد پلیرهایی که در بازی پشتیبانی می‌شوند وجود نداشته است. با این حال تصمیم اتخاذ شده مبنی بر تعداد پلیرها به صورت 5v5 به مسائل طراحی بازی مربوط می‌شده و ارتباطی به محدودیت‌ها نداشته است. بازی Crackdown 3 در تاریخ 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97) برای Xbox One و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 20 =