اخبار بازی

فروش بازی DayZ به 4 میلیون نسخه رسید

فروش بازی DayZ به 4 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: برای مدت طولانی بسیاری از گیمرها ژانر Survival را با ساخته Bohemia Interactive‌ می‌شناختند و حالا این استودیو در شرایط که دیگر توجه گیمرها در گذشته را به همراه ندارد اعلام کرده که فروش بازی DayZ به 4 میلیون نسخه رسیده.

به گزارش وی جی مگ، در سال 2013 بود که بازی DayZ به صورت Early Access برای PC در دسترس قرار گرفت و سال بعد اعلام شد که این اثر برای PS4 نیز منتشر می‌شود. در همین دوران بود که فیل اسپنسر از علاقه خود به عرضه بازی DayZ روی Xbox One گفت و نهایتا این اثر در سال 2018 طی برنامه Xbox Game Preview برای پلتفرم مایکروسافت نیز عرضه شد.

حالا در شرایطی که باخبر شدیم فروش بازی DayZ به 4 میلیون نسخه رسیده، سازندگان آن اعلام کرده‌اند که ساخته آنها در حال حاضر نسخه بتا پایدار خود روی PC را پشت سر می‌گذارد. جالب است که به‌روزرسانی جدید این بازی به طور کلی موتور گرافیکی آن را نیز تغییر داده.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که قرار است بازی DayZ نهایتا تا انتهای سال به صورت نهایی برای PC و Xbox One عرضه شود و استودیو Bohemia Interactive اعلام کرده که این اثر برای PS4 در سال آینده میلادی منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + چهار =