اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Dead Or Alive 6

اعلام تاریخ عرضه بازی Dead Or Alive 6

وی جی مگ: تاریخ عرضه بازی Dead Or Alive 6 اعلام شد. جدیدترین نسخه در دست ساخت از این مجموعه بازی فایتینگ که وظیفه آن طبق معمول بر عهده استودیو Team Ninja است در ابتدای سال آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، پیش از شروع رویداد Tokyo Game Show 2018 مربوط به پنل شرکت سونی، امروز صبح شرکت Koei Tecmo تاریخ عرضه بازی Dead Or Alive 6 را اعلام کرد. بر همین اساس این عنوان فایتینگ در تاریخ 15 فوریه 2018 (26 بهمن 97) برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC انتشار خواهد یافت. طرفداران این عنوان در زمان مشخص شده می‌توانند باری دیگر به دنیای فایتینگ Dead Or Alive بازگشته و با رقیبان خود به مبارزه بپردازند.

به گفته سازندگان بازی، Dead or Alive 6 توسط یک موتور گرافیکی جدید توسعه می‌یابد که همین مورد باعث شده انیمیشن‌ها و فیزیک حرکات شخصیت‌های مختلف با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای همراه شود. استفاده از موتور گرافیکی جدید استودیو Team Ninja را قادر ساخته تا ششمین نسخه از Dead Or Alive را به صورت 4K پردازش کنند. پیش از این حضور شخصیت‌های قدیمی سری هم‌چون Zack، Kasumi، Ryu Hayabusa، Helena و چندی دیگر مورد تایی قرار گرفته است. هم‌چنین شخصیت جدید Diego هم برای این فرنچایز معرفی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =