اخبار بازی

منتظر اطلاعاتی جدید از بازی Death Stranding باشید

منتظر اطلاعاتی جدید از بازی Death Stranding باشید

وی جی مگ: تقریبا می‌توان گفت که چیز خاصی از بازی Death Stranding نمی‌دانیم. این اولین بار نیست که چنین اعترافی می‌کنیم و احتمالا آخرین‌بار آن هم نباشد. با این حال آکی سایتو به عنوان مسئول بخش تبلیغات و ارتباطات Kojima Productions احتمالا اطلاعاتی جدید از بازی Death Stranding دارد که به زودی آن را به اشتراک می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، سایتو به تازگی در توئیتر خود از حمایت کاربرها و طرفداران این بازی تشکر کرده و اعلام کرده که اگر تعداد دنبال‌کنندگان او در این شبکه اجتماعی به 20 هزار نفر برسد اطلاعاتی جدید از بازی Death Stranding به اشتراک می‌گذارد که در جریان توسعه موجب شگفتی خود او شده بود. سایتو همچنین توضیح داده که شاید در زمان رسیدن به 30 هزار دنبال‌کننده هم چنین کاری را تکرار کند.

نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه کنید این است که بایستی انتظارات خود را در سطح قابل قبولی قرار دهید. کوجیما به عنوان سازنده بازی بارها از این دست حرکات انجام داده و نهایتا اطلاعات چندانی را از ساخته خود در اختیار گیمرها قرار نداده و بعید است که مسئول تبلیغات بازی رفتاری متفاوت را اتخاذ کند.

با این حال ممکن است که به زمان اعلام تاریخ عرضه بازی Death Stranding نزدیک می‌شویم و سایتو تنها سعی کرده از این موقعیت استفاده کرده و دنبال کننده بیشتری برای خود پیدا کند. در حال حاضر بسیاری انتظار دارند که این انحصاری PS4 سال 2019 منتشر شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × سه =

  • محمد خان ما اصلا فاز کوجیما رو نفهمیدیم
    مگه اوایل نمی گفتن برا پی سی هم هست
    خب چرا انحصاری پی اس فور شد یهو :reallyangry:

    • هیچ کمپانی عاقلی موتور به شدت قوی بازی سازیش رو بدون حداکثر بازگشت سرمایه در اختیار پلتفرم دیگه ای قرار نمیده!
      از وقتی مشخص شد کوجیما با DECIMA قراره بازی بسازه مطمعن بودم انحصاریه!یعنی عقل میگه که انحصاری باشه!سونی هم کوجیما رو پشتیبانی و حمایت کرد،کوجیما هم که قطعا مغذ خر نخورده!قبول کرد و شد آنچه باید میشد!
      تازه فکر کنم حتی سونی آی پی رو هم خریده باشه!
      به همین سادگی!به همین خوشمزگی!
      پودر کیک سونی! 😎

  • اگر ممکنه وقتی زمان انتشار بازی مشخص شد بگید تو تاپ 10 مورد انتظار ترین 2019 شما چندم میشه.
    آقای طالبیان تو پادکست گفتید بعید میدونید The Last Of Us 2 سال 2019 بیاد،من بعید میدونم سال 2019 نیاد!چون عملا از آپریل به بعد سونی فعلا هیچ انحصاری نداره،یعنی تاریخ عرضه ای برای باقی سال نداده،بنا بر روال سال های قبل سونی قطعا یک بازی برای تابستون داره،از طرف دیگه احتمال عرضه یه بازی انحصاری انتهای 2019 هست،به نظرم Death stranding تابستون میاد(شاید هم با توجه به صحبت های بازیگر سم خرداد بیاد)،The Last Of Us 2 هم اواخر 2019،نظر شما چیه؟
    ممنون.