اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Death Stranding به‌زودی مشخص می‌شود

تاریخ عرضه بازی Death Stranding به‌زودی مشخص می‌شود

وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری اعتقاد دارند هنوز تا پایان جریان ساخت بازی جدید کوجیما زمان زیادی باقی مانده و اما به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد اعلام تاریخ عرضه بازی Death Stranding باشیم.

به گزارش وی جی مگ، روزنامه آساهی شیمبون ژاپن به تازگی مصاحبه‌ای را با هیدئو کوجیما خالق مجموعه بازی Metal Gear انجام داده و از صحبت‌های این بازیساز ژاپنی برداشت شده که در حال حاضر ممکن است زمان زیادی تا عرضه بازی Death Stranding باقی نمانده باشد. کوجیما در جریان این مصاحبه اعلام کرده بازی اکنون فاز برطرف شدن مشکلات (Polishing) را پشت سر گذاشته و به نظر می‌رسد که حتی کوجیما موفق شده از ابتدا تا انتهای Death Stranding را تجربه کند.

این روزنامه ژاپنی اعلام کرده که کار طراحی المان‌های مختلف گیم‌پلی از تابستان 2017 به پایان رسیده و با توجه به همین موضوع وضعیت فعلی توسعه این انحصاری PS4 چندان هم عجیب نیست. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که توضیحات منتشر شده به خوبی نشان می‌دهند که ممکن است تاریخ عرضه بازی Death Stranding به‌زودی و شاید حتی در جریان مراسم The Game Awards 2018 اعلام شود.

تنها شرایطی که ممکن این فرضیه را مردود کند به اطلاعاتی ارتباط دارد که از سوی روزنامه ژاپنی منتشر شده و احتمال وجود اشتباه در آن از معادله خارج نیست. با این تفاسیر بسیاری از کارشناس‌ها اعتقاد دارند که بازی Death Stranding می‌تواند یکی دیگر از انحصاری سونی باشد که در سال 2019 عرضه شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 12 =