اخبار بازی

اشاره کوجیما به شخصیت دیزنی در Death Stranding

اشاره کوجیما به شخصیت دیزنی در Death Stranding

وی جی مگ: اگرچه تاکنون نمی‌دانیم نام شخصیتی که لئا سیدو بازیگر فرانسوی در بازی مورد انتظار استودیو Kojima Productions ایفا می‌کند چیست و چه نقشی در داستان دارد اما اکنون می‌دانیم که این شخصیت و ژست چتر به دست او در واقع ادای احترامی به مری پاپینز یکی از شخصیت‌ها و آثار کمپانی دیزنی در Death Stranding است.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع توسط خود کوجیما مورد تایید قرار گرفته است. هیدئو کوجیما خالق مجموعه Metal Gear Solid با انتشار پستی جدید در توییتر اعلام کرد شخصیت مونث بازی در دست ساختش و حالتی که او چتری را در دست گرفته در واقع ادای احترامی به مری پاپینز یکی از شخصیت‌ها و فیلم‌های دیزنی است. علاقه کوجیما به سینما و صنعت فیلم‌سازی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. از همکاری با گیرمو دل تورو تا مد میکلسن در بازی گرفته و اکنون اشاره و ادای احترام او به یکی از شخصیت‌های دیزنی در Death Stranding همگی مهر تاییدی به علاقه فراوان کوجیما به سینما محسوب می‌شود.

ساخته مورد انتظار Kojima Productions برای مدت‌هاست که به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در حال توسعه بوده و علیرغم تمامی شایعاتی که در چند وقت اخیر پیرامون زمان انتشار آن به گوش رسیده، هم‌چنان تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

اشاره کوجیما به شخصیت دیزنی در Death Stranding 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =