اخبار بازی

Destiny 2 بالاخره به استیم می‌آید

Destiny 2 بالاخره به استیم می‌آید 1

وی جی مگ: Destiny 2 تابحال فقط از طریق لانچر battle.net در دسترس گیمرها قرار داشت، اما پس از جدایی استدیوی سازنده‌ی این عنوان یعنی Bungie از Activision، حالا شاهد انتشار Destiny 2 برای محبوب‌ترین پلتفرم بازی برروی PC یعنی Steam خواهیم بود. طبق اطلاعات منتشر شده، Bungie بعد از جدایی با Activision، تمام حقوق فرنچایز Destiny و حتی حق انتشار آن را بدست گرفت. با این حساب، کاملا منطقی بنظر می‌رسد که آنها این عنوان را بر روی استیم نیز منتشر کنند. همچنین امروز طی توییتی، این جریان توسط Bungie تایید شد:

نسخه‌ی PC بازی Destiny 2 به Steam می‌آید. تمام گاردین‌ها، امکانات مختلف و پیشرفت‌های شما، به این نسخه و در ماه سپتامبر، منتقل خواهند شد.

Destiny 2 قرار است در تاریخ 17 سپتامبر برابر با 26 شهریور برای Steam منتشر گردد و هم‌اکنون نیز قابل پیش خرید است. باتوجه به انتشار بازی بر روی استیم، احتمال عرضه‌ی این عنوان بر روی پلتفرم های مجازی دیگر همچون Epic Games Store نیز وجود خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که ماه قبل Destiny 2 برای عرضه روی Google Stadia نیز، تایید شد و قرار است که با لانچ این پلتفرم در نوامبر سال جاری، این بازی نیز برروی آن در دسترس باشد.

منبع: DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + نه =